Boyum kısa olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmayı bırakarak doğru mu yapıyorum?

Boyum 1.73 24 yaşındayım bu yaşıma kadar hangi kızla konuşmaya kalksam kanka çekti hiçbir kız kısa erkekle sevgili olmak istemiyor kızlarla konuşmaya kalksam benle en fazla arkadaş olurlar (1.50 kızlar da buna dahil 1.50 lerin en kısa sevgilisi 1.80 falan oluyor ) onu da ben istemiyorum bu yüzden kızlarla konuşmaya çalışmayı bırakmam doğru mu?

Boyum kısa olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmayı bırakarak doğru mu yapıyorum?
Cevapla