İş yerinden sevdiğim var. Çok muhabbetimiz olmadı henüz. Hiç mesajlaşmadık. Gideceği yeri mesajla tarif etsem basit biri mi olurum?

Yani aslında o çıkmadan önce bakmıştık ama yanlış bakmışız galiba. Ben baktım şimdi. Böyle böyle gidiliyormuş desem yanlış anlaşılır mıyım? Basit biri gibi mi görünürüm?

İş yerinden sevdiğim var. Çok muhabbetimiz olmadı henüz. Hiç mesajlaşmadık. Gideceği yeri mesajla tarif etsem basit biri mi olurum?
Cevapla