Geçen yıl uzak mesafe bi flörtüm vardı bir yıldır mesajlaşmayı kestik, şimdi şehrine gidiyorum nasıl söyleyim buluşmak istedğimi?

Buluşamayınca mesajlaşmayı kestik, yazıştığımız dönemde son günlerde mesajlarıma 10 günden sonra cevaplıyordu ama sıcak davranıyordu sonra da hepten kestik yazışmayı. Şimdi onun ülkesine şehrine gidiyorum nasıl söyleyim ona buluşmak istediğimi?

Geçen yıl uzak mesafe bi flörtüm vardı bir yıldır mesajlaşmayı kestik, şimdi şehrine gidiyorum nasıl söyleyim buluşmak istedğimi?
Cevapla