
tum sorulari ust uste gonderiyorum diye kizmayin lutfen ya. bence ne kadar yogun olunursa olunsun, eger cok onemli bir mazeret yoksa affedilir bir durum degil ama ayriliga gerek var mi o da dusunulur tabii 💖😻✨🌸🤍

tum sorulari ust uste gonderiyorum diye kizmayin lutfen ya. bence ne kadar yogun olunursa olunsun, eger cok onemli bir mazeret yoksa affedilir bir durum degil ama ayriliga gerek var mi o da dusunulur tabii 💖😻✨🌸🤍
Doğum gününü unutması tek başına bir ilişkiyi bitirmek için yeterli bir sebep olmayabilir ama senin için önemliyse ve bu durum seni üzdüyse, sevgilinin genel olarak sana ne kadar özen gösterdiğini değerlendirmen daha doğru olur.
Bazen insanlar yoğunluk, stres ya da dikkatsizlik nedeniyle özel günleri unutabilirler. Eğer sevgilin genel olarak ilgisiz, duyarsız ve senin duygularına değer vermeyen biri gibi davranıyorsa, doğum gününü unutması bu durumun bir yansıması olabilir. Ama eğer sevgilin seni gerçekten önemsiyor ve unutmasını telafi etmeye çalışıyorsa, bu bir hata olarak değerlendirilebilir ve affedilebilir.
Doğum günümü ben bile unutuyorum bazen 😂 uygulamalar hatırlatıyor da aklıma geliyor 😂😂
Ayrılmak olmaz önemsemiyorum öyle günleri. Ama kendisi önemsiyorsa ve buna rağmen unuttuysa çektiririm ona 😂 çünkü ben unutsam o bana çektirirdi 😂
Cevap
17Cevap
Onu unutuyorsa beni de unutsun 😂
Hayır tabi ki de neden ayrılayım unutmuş olabilir yavrum benim. sorun etmem ben. önemli olan onun mutlu olması
Unutacağını sanmam ama unutsa da sorun değil. Ona olan sevgim baki
Ayrılmam ama burnundan getiririm bir tane doğum günü onu da unutmasın 😆
dimi ya
cok dogru cidden ahshahs
Ben bunu ayrılmak için bir sebep olarak görmüyorum sonuçta sadece sevgilim eşim olsa fark ederdim eşim olmadığı için de fazla üzerinde durmam
Ayrılmam ama gönül koyarım. Birlikte olduğun en yakınım olduğu kişi benim özel bir günümü unutursa gerçekten kırılırım. Hemde çok.
Ben önemserim öyle günleri ama ayrılmam unuttugu günü bir ay boyunca hatırlattıgında bir daha unutmaz
Bence ondan önce de unuttuğu bir çok şey vardır onun.
Hayir ayrilmam uzulurum ama zaten onemli bir sebebi vardir
Unutmuş olması benim için daha iyi doğum günümü sevmiyorum kutlanmasını da istemem
Ayrılmam. Çünkü bende de var o sorun. Tarih hafizam kötü. Hiç bir tarihi kolay kolay hatirlayamam.
Doğum günümü kimse hatirlamaz zaten o yüzden benim için bir kıymeti yok
Doğum günü kutlamıyorum kendiminkini fazla sevdiklerim hatırlayan olursa teşekkür ederim ama çok takılmam..
Ayrılmam ama fena bozulurum.
on gun trip atariz
ahshahsh
Hayır olabilir insanlık hali
Ayrılmamm hahah
Ayrılmam ama aradığı numaraya ulaşılmaz 😆😆
Hatırlasın isterim konu hediye değil
Fena trip yer benden
alınır küserim ama ayrılmam😄
Zindan ederim ona yılın çeyreğini😂
Benim icin onemi yok bu tur şeylerin
Ayrılmam ama darılırdım
Ayrılmam daha beter ederim ama jdbdhd
Ayrılmam ama çok kırılırım
Yok ayrılmam
Kutlamıyorum ko
Sevgilim bile olamaz
Hayır kafaya takmam
Hayır ayrılmam
hayır
tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?