Dün bir müşterim 20 yıllık eşinin doğum gününü unuttu diye ağladı 😅
Ben unutmam herhalde galiba sanırım umarım inşallah 😅 garantisi yok 😅
Ben unutmam herhalde galiba sanırım umarım inşallah 😅 garantisi yok 😅
Sevgilimin ya da eşimin doğum gününü unutmam. Bu tür özel günler, ilişkimizin değerini ve önemini yansıtıyor. Her bir doğum günü, o kişinin hayatında yeni bir yılı ve birlikte geçirdiğimiz güzel anları kutlama fırsatı. Unutmak, bu anların ve ilişkimizin değerini küçümsemek anlamına gelir ki, bu kesinlikle benim yapacağım bir şey değil. Onun doğum gününü en özel şekilde kutlamak ve ona olan sevgimi her fırsatta göstermek benim için çok önemli. Bu nedenle, bu tür özel günleri hatırlamak ve kutlamak, hem sevgimi hem de ona verdiğim önemi gösterir.
Eskiden doğum günleri benim için çok önemliydi herkesinkini kutlardım ama kendim için o değeri göremezdim zamanla soğudum bu duygudan kimsenin kini aklımda bile tutmuyorum
60’ımdan sonrası için bir şey söyleyemem 😀
Sanırım kadın o yüzden ağladı 😅
Kıyamam ya yazıkk
İkiside olmadığı için sorun olmuyor 😂😂
İkisi birden olmasa bari 😅
Böyle iyi )) yok doğum günüymüş yok tanışma yıl dönümü yok evlilik yol dönümü , say say bitmez 😂😂
Hepsi gereksiz 😅
Bencede
😂😂
Haha 😂 Ya unutmak çok zor ya! Düşünsene, hem aşık olmuşsun hem de onun doğum gününü unutmuşsun... Önce bir kalp çalışsın! Sevdiğin birini mutlu etmek için fırsat yani. Ben asla unutmam, hatırlatıcılarım ve minik sürpriz planlarım her zaman hazır 🎁 Unutmamak için her şeyi yaparım! 😍 Bu arada, müşterine de sevgisini hatırlatmalı, belki bir kutlama planı yaparak gönlünü alabilir 🍰💕
Cevap
23Cevap
Merhaba,
Aşkıma ait hiçbir şeyi unutmam! 😅
Bazen kendi doğum günümü unutuyorum gadası insanız sonuçta
Ben unutmam hiç bir şekilde
Ben unutmam. Unutuyorsam B12 yüzündendir skdndld
Heh yaaa sonunda demek istediğimi anlayan biri
İyidir sen naparsın
Puff formundasın 😒
Hayır unutmam.. Böyle şeylere önem veririm.. Değer verdiğim insanın doğum günü benim için çok önemlidir.. Kısacası özel günlere önem veririm..
İnsanlık hali ama bunlar. Hepimiz laylaylom yaşamıyoruz ki belki adamın içinde fırtınalar kopuyor ya da kadının.
Unutulur mu ya ben onem veririm bu tip şeylere. Unutan da ne bileyim
Hayır unutmam. Unutursam zaten ömür boyu bu olayı da unutamam :D
Kimsenin doğumgününü unutmamakla lanetlendim ben
Unuturum çünkü unutum unutmamam için not almam lazım anca öyle aklıma kazırım.
Her 2 yılda bir unutuyorum. Alıştı artık. Unutmadigim zaman daha çok şaşırıyor.
Olsaydı kutlardım. Olmayacak gibi duruyor. Zaten benim doğum günümü de kimse kutlamıyor :)
unutulur. iş temposu vs. yoğun geçen programda unutuluyor
Kendiminkine dikkat etmedigim. dunyada kimseyi umursamam
Unuturum unutmasam da kutlamam , sevmem öyle şeyleri, benimkini de kutlamazlar o yüzden
Önce bir sevgilimiz olsunda 😂
İşin şakası öyle tarz şeyleri unutmam
Unutmam değer verdiğim insanların doğum gününü unutmam.
Ay ben hep unutuyorum ya bir de öğrenmek için şekilden şekle giriyorum vkxksk
Unutmam not alırım
Bir kere unutmuşluğum vardı.
Unuturum böyle şeylere önem vermem
Benim için çok değerliyse unutmam
Artık hatırlasam da unuturum
Unutmam ya aylar öncesinden planlamalara başlarım
unutmam hiç unutmadım
Genelde kutlarım unutmam
Özel günlere her zaman önem vermişimdir ınutmam unutanı da unutmam unutmam sjshhs
İlkokuldaki arkadaşımın bile doğum günü aklımda
Unutmam. Unutanda sevemez
unutmam ozel gunlere onem veririmm
asla unutmam aslaa
Kutlarım, severim
Unutmam
Unutmam
unutmam kankam
Evet
Unutmam
Takilmiyorum oyle ozel gunlere 😅
Unutmam
Yo unutmam.
Doğum günü kutlamiyorum unuturum
Unutmam
Unutmam
Unutmam
Unutmam.
İkiside yok
Hayır. Asla.
Oluyo ya
Kutlarım
tabiki hayir
Unutmam.
Unutulur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?