29 yaşıma girdim bekarım bir doğulu olarak çok geç mi kaldım?

Evde mi kaldım sizce arkadaşlarım hepsi çoluk çocuğa karıştı
29 yaşıma girdim bekarım bir doğulu olarak çok geç mi kaldım?
Cevapla