Boşanmak üzere olan bir adamla telefonda konuştum, iki gün ailevi sorunları olduğunu söyleyerek bana geri dönmedi, yalan mı söyled?

Merhaba, yanlış anlaşılmamak adına daha düzgün bir açıklama yapmak istiyorum. Biri ile bir süre mesajlaştım ve kendisinden etkilendim. Bana yakın bir zamanda boşanma davası olduğunu söyledi. O zamana kadar evli olduğunu bilmiyordum. Biraz daha mesafeli konuştum kendisiyle bunu öğrenince ve boşanma durumu tamamlandıktan sonra yine eskisi gibi olabileceğimi söyledim. Kendisiyle fiziki bir görüşmem hiç olmadı. Her gün düzenli telefonda konuşurduk, hatta görüşebileceğimiz bir zamanda ayarladık boşanma zamanının sonrasına denk gelen. Fakat 2 gün bana hiç yazmadı. Aradım açmadı, sadece bir ailevi sorun yaşadığını, anlaşmazlıklar çıktığını söyledi evde. Boşanma hususunda bana yalan söylemiş olabilir mi? İki gün yazmayınca kendisine biraz kaba davranıp sert bir uslüpla bir daha onu asla arayıp, mesaj atmayacağımı söyledim. Kendisi de iyi dileklerini iletti ve konuşmamız bitti. Yalan söylemiş olduğundan şüpheleniyorum :(

Boşanmak üzere olan bir adamla telefonda konuştum, iki gün ailevi sorunları olduğunu söyleyerek bana geri dönmedi, yalan mı söyled?
Cevapla