Yaza düğünüm var ama kocam olacak kişiyi sevmiyorum. Üniversiteden yeni mezun olduk. O benden üç yaş büyük. Hayatım ailem yüzünden çok zor geçti. Abim sürekli şiddet uygulayıp iftira atardı. Annem de hep onu korurdu. Annem ancak ben üniversiteye başlayınca işin aslını anladı. Özür falan diledi, annemle barıştık.
Fakat mezun olunca annemle yaşamak istemiyordum. Yeni mezun maaşıyla da geçinemezdim. Bu yüzden birini bulup evlenmeye karar verdim. Arkadaş kadar olmasa da tanıdığım, samimi olduğum bir çocuk vardı. Onunla anlaştım, durumumu anlattım. O da bana bunun da kendisi için iyi olduğunu, çünkü ailesinin onun hemen bir yuva kurmasını istediğini söyledi.
Sonra bir anlaşma yaptık: Evimizde odalarımız ayrı olacaktı, ailelere bundan söz etmiyecektik. İkimiz de sevgili yapabilirdik, giriş çıkış saatlerimize karışmayacaktık. Evin tüm masrafları ortak olacaktı falan. Biraz birikim yapıp daha iyi bir maaş aldığımız zaman, yani üç beş sene içerisinde boşanacaktık.
Bu sabaha kadar hiçbir sıkıntı yoktu. Ama annesiyle konuşmasını duydum. Ailesi hiç de “evlensin, yuva kursun” istemiyormuş. Çocuk bana âşıkmış. Annesi “Ya sana âşık olmazsa? Bir de sevgiliniz olsun demişsin, ya birini bulursa ne yapacaksın?” diyordu. O da “Aynı evde kalacağız ya, bir şey olur; o da sever beni.” diyordu.
Bana yalan söylemiş. Sizce konuşup ayrılmalı mıyım?
Fakat mezun olunca annemle yaşamak istemiyordum. Yeni mezun maaşıyla da geçinemezdim. Bu yüzden birini bulup evlenmeye karar verdim. Arkadaş kadar olmasa da tanıdığım, samimi olduğum bir çocuk vardı. Onunla anlaştım, durumumu anlattım. O da bana bunun da kendisi için iyi olduğunu, çünkü ailesinin onun hemen bir yuva kurmasını istediğini söyledi.
Sonra bir anlaşma yaptık: Evimizde odalarımız ayrı olacaktı, ailelere bundan söz etmiyecektik. İkimiz de sevgili yapabilirdik, giriş çıkış saatlerimize karışmayacaktık. Evin tüm masrafları ortak olacaktı falan. Biraz birikim yapıp daha iyi bir maaş aldığımız zaman, yani üç beş sene içerisinde boşanacaktık.
Bu sabaha kadar hiçbir sıkıntı yoktu. Ama annesiyle konuşmasını duydum. Ailesi hiç de “evlensin, yuva kursun” istemiyormuş. Çocuk bana âşıkmış. Annesi “Ya sana âşık olmazsa? Bir de sevgiliniz olsun demişsin, ya birini bulursa ne yapacaksın?” diyordu. O da “Aynı evde kalacağız ya, bir şey olur; o da sever beni.” diyordu.
Bana yalan söylemiş. Sizce konuşup ayrılmalı mıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer