Artık dayanamıyorum kötü bir şey olmasına rağmen onlar ayrılsın diye dua ediyorum ne yapacağım ben?

öncelikle herkese iyi geceler ben abimle yaşıyorum 28 yaşındayım abim de asker rütbeli kendisi o da 34 yaşında her neyse onun bir devresi var aynı yaşta aynı rütbedeler ve çok yakınlar yedikleri içtikleri ayrı gitmez o sık sık bize gelir kalır öyle söyleyeyim ve 2 senedir ona resmen aşık oldum her şeyiyle harika bir erkek sevgisiyle ilgisiyle bilgisiyle görünüşüyle ama onun sevgilisi var ve ben çok kıskanıyorum üstüne üstlük kız da 20 yaşında ve sanırım msü de okuyormuş resmen ayrılsınlar istiyorum kötü bir şey olduğunu biliyorum ama elimde değil ne yapacağım ben lütfen yardımm

Artık dayanamıyorum kötü bir şey olmasına rağmen onlar ayrılsın diye dua ediyorum ne yapacağım ben?
Cevapla