Beni bu kadar kırmalarına neden izin veriyorum ve hep bir kurtarıcı bekliyorum?

Beni bu kadar kırmalarına neden izin veriyorum ve hep bir kurtarıcı bekliyorum?
Beni bu kadar kırmalarına neden izin veriyorum ve hep bir kurtarıcı bekliyorum?
Sanki biri çok sevse beni her şey düzelirmiş gibi...
Beni bu kadar kırmalarına neden izin veriyorum ve hep bir kurtarıcı bekliyorum?
Cevapla