Bana bunları yaşatanlara ne yapmalıyım?

Babam vefat ettikten sonra bipolar tesisi konuldu bana yengem baktı annem ablam bakmadı hastanelerde yattım hep yengem yanımdaydı sonra beni dayımınogluya evlendirdiler doktor anneme evlendirme demesine rağmen neyse hastaydım beni evlendirdiler 2 sene evli kaldık ayrıldık daha sonra birini sevdim oda siddet uyguladı ondan cocugum oldu ayrıldık Şu an kızım ben ve annemle yazıyorum annem basma kalkıyor bizi dinlemeden neden 2 evlilik yaptın dedi sımdı ben ne yapayım kime kızayım

Bana bunları yaşatanlara ne yapmalıyım?
Cevapla