Kocam çok efendi iyi biri beni de çok sevıyor fakat bu hafta küstük arkadaşıyla mesajlaşmasını gördüm?

Evlilik bana göre değil demiş çok üzüldüm ne yapmayalım ama benim de suçum olabilir çünkü hep birsey dediğinde küsüyorum ilk aylar diye alışamadığımdan sanırım ama birbirimizi çok seviyoruz ne yapmalıyım sizce
Kocam çok efendi iyi biri beni de çok sevıyor fakat bu hafta küstük arkadaşıyla mesajlaşmasını gördüm?
Cevapla