Ayrılık konuşmasını yüz yüze mi yoksa telefonda mı yapmak daha doğru?

Bir tartışma yaşadık ama bu tartışma onun gerçek karakterini gösterdi… Beni manipüle etmeye çalışan biri olduğunu fark ettim. Artık bu ilişkiyi bitirmek istiyorum ama bir konuda kararsızım: Ayrılık konuşmasını yüz yüze mi yapmalıyım yoksa telefonda mı? Onunla vakit geçirmek istemiyorum. Telefonda kısa ve net bitirmek daha mantıklı gibi geliyor ama sizce en doğru yol hangisi olurdu? 🤔

Ayrılık konuşmasını yüz yüze mi yoksa telefonda mı yapmak daha doğru?
Cevapla