Telefonda ayrılmak mı makbuldür yoksa yüz yüze konuşarak mı?

Telefonda ayrılmak mı makbuldür yoksa yüz yüze konuşarak mı?
Sevgilinizden ayrılmak isterseniz telefondan mı ayrılırsınız yoksa yüz yüze konuşarak mı?

Mecburiyet yoksa telefon ile ayrılmak korkak işi gibi geliyor bana🤔 dandirik ilişkilerin dandirik sonu gibi

Sizin görüşleriniz nedir bu konuda?
Telefonda ayrılmak mı makbuldür yoksa yüz yüze konuşarak mı?
Cevapla