
Mecburiyet yoksa telefon ile ayrılmak korkak işi gibi geliyor bana🤔 dandirik ilişkilerin dandirik sonu gibi
Sizin görüşleriniz nedir bu konuda?

Değer verdiğim bir ilişkiyse yüz yüze ayrılırım öyle olmasını da isterim telefonla ayrılmak çirkin geliyor
Dandirik ilişkiyse telefondan ciddi bişeyse tabiki yüzyüze
Yüz yüze konuşarak ayrılmak daha makbuldür.
Ne farkeder ayrildiktan sonra
Cevap
24Cevap
Yüz yüze konuşarak ayrılmak
#emre00
Telefonda ayrilik her zaman kolaydir yuzyuzede hersey degisebilir yani ben kendimden bilmekteyim kiz arkadasimla gel yuzyuze konusalim oyle bitirelim dedigimde olmaz yuzyuze ayrilamam demekte idi ama bana kalsa yuzyuze daha iyi hic olmazsa gerceklerle yuzlesip ayrilirsin
Ya ben sevgilime 5 yıl oldu ayrilacaksak yüzüme söyle demustim. Bir gün kalkıp ben şehrine geldim dedi işte bilmem neredeyim diye çıktım uzak yoldan gelmişti bir de kustuk bitti dedi gitti yüzüme söyledi ama o kadar yolu da gelmesi tek kelime için ve hiçbir şey dememesi. Artık düşüncem mantıklı şekilde bitirecekse telden de bitirebilir
Yüz yüze ayrılmak mantıklı olan. Sizin söylediğiniz gibi korkak işi bence de.
Tabiki yüz yüze ayrılmak kendini belli bir şekilde ifade edebilmek daha sonra keşke dememek için en iyisi yüz yüze yapılan ayrılıklardır bana kalırsa..
media.tenor.co/.../tenor.gif
telefonda ayrılmak korkakların işidir ne olursa olsun yüz yüze vedalaşılmalı. Sevgiye layık olunmalı veda bile utanmalı bu ayrılıgın yanında. sevenler için tabi.
Yüz yuze diycem ama cirkefkesme oranı yüksek o yüzden tercihe kalsın bu arada yine cvp vermemissin bana
Telefondan ayrılmak "Ben suçluyum ve korkağım ondan telefonu seçtim ayrılma aracı olarak" demektir. En doğrusu yüz yüze ayrılmak mertçe ve dürüstçe.
Ben mesaj yoluyla sevgili oldum ve yine mesaj yoluyla ayrılmıştım 😂 reelde bazı şeyleri söyleme cesaretini sanalda bulabiliyor insan
Aynen öyle
Yuzyuze olurdu ama bazen mecbur telden olan olui😂😂😂
Yaşanan iyi kötü şeyler hatrına tabikii yüzyüze ayrılmak gerekir, diğeri karaktersizlik
Ben ulak gönderiyorum. Duman ya da teleks de ıyi gider.
Yüz yüze desek de klasik olan kaçınılmaz telefon ayrılışı...
Yüz yüze konuşmak çünkü öbür türlü insanda değer vermediğin algısı oluşur ve kendini kötü hisseder
normalde yüz yüze..
ama Türk kızlarımız bu durumu hazmedemediği için telefon her zaman daha iyidir..
Abi daha yeni ayrıldım sevgilimden gelme bana böyle sorularla!!! 😂 Yüz yüze ayrılmak daha makbül abi :)
Ne olursa olsun yüz yüze konuşarak ayrılmak en doğrusu.
Yüz yüze konuşmak her zaman daha iyidir. Telefonla olmaz.
Yüz yüze, öbür türlü hem korkmak hem saygısızlık olur
En iyisi yüz yüze konuşarak ayrılmak. Tabi ki karşındaki seni dinleyip anlayabiliyorsa.
Emek vermişsin o kadar bir telefon görüşmesiyle bitti olmamalı. Veda etmeli bence illa ki
kafada bitmiş ise ha telelfon ha yüz yüze ne farkeder
Yüzyüze en sağlıklı diye düşünüyorum.
hiçbirşey demeden engellemek😂
İmkan varsa yüz yüze daha iyi olur.
Yüz yüze ayrılmak daha zordur.
bı zahmet yuz yuze konussun :D
Tamam söylerim kendisine
Telefonda daha makbul
Yüzyüze daha mantikli
Tabikide yuzyüze konusmak telefondan konusarak ayrilmak bence çok saçma kalir
Yüzyüze yani. saygıdır bu
Her ikiside olabilir (:
Ayrılıcaksak niye seviyoruz 🙄
telefonla ayrılan saygısızdır
Telefon. yüzyüze zor olur
Yüz yüze ayrılmak daha iyidir
En iyisi mesaj yazmak😃
Yüz yüze ayrılmak.
Yüz yüze daha makul.
Yüzyüze
Yüz yüze
Telefondan ayrilmak cok asagilayici bence👎
Yüz yüze
Yüz yüze konuşarak.
Yüz yüzee
Yüz yüze.
Yüz yüze
Yüz yuze
Yüz yüze elbette
Yüz yüze tabii ki.
Yüz yüze
Yüz yüze 😏
Yüz yüze
Yüz yüze
Yüz yüze konuşarak
Yüzyüze
Telefonda
Yüz yüze
Yüz yüze.
Yüzyüze
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar