31 yaşındayım hiç. Evlilik çocuk isteği yok evlenmemek ileri yaslar için pişmanlık mi?

Herkes yaşlanınca bir evladın eksikliğini çekersin , gençlik sonsuza kadar değil diyor...

Güncellemeler
1 yıl
Bir yanım., çocuk hayatın garantisi değil , rahatına düşkün birisin , bakamazsin, bu hayata çocuk getirilmez derken, bir yanım da yaşlılıkta yalnızlık zor , bir evlat hasreti çekeceksin. diyor...
31 yaşındayım hiç. Evlilik çocuk isteği yok evlenmemek ileri yaslar için pişmanlık mi?
Cevapla