40 yaşından sonra evlenmedigine pişman olur mu insan?

Şu an 27 yaşındayım, aklımda zerre evlilik yok, bekar kalayım gezeyim tozayim kendi paramı kendim yiyeyim kafasındayım, hos aile baskısı henüz hiçbirini yaptırmıyor ama ekonomik ozgurlugum elimde en azından.
Ama 40 50 yaşından sonra herkes evli barklı olunca, anne baba vefat edince, kardeşlerin de evlenince tek başına nereye kadar
Onu düşünüyorum
40 yaşından sonra evlenmedigine pişman olur mu insan?
Cevapla