Kızlar, SSevgilinizin ablası size bunları söylese tavrınız ve duygularınız ne şekilde etkilenir?

Yeni yeni tanımaya başladığınız yeni erkek arkadaşınızın gayet de takdir ettiğiniz çok dürüst biri olarak gördüğünüz ablası size şöyle diyor...

Eğer hayatındaki erkeğin daha fazla sorumluluk alıp bunun da doğal sonucu olarak seni domine etmesi sana yeri geldiğinde hükmetmesi doğal geliyorsa yani erkeğin sırf erkek olması dolayısıyla sorumluluklarının ve söz hakkının senden fazla olması senin için normalse kardeşim tam sana göre mükemmel bir erkektir. Mesela bana saygı duyuyorsun görüyorum ama ben de yaşım büyük olmasına rağmen onun otoritesi altındayım bazen zor geliyor hatta hayıflanıyorum ama onun sözünden çıkamam. Ama şunu itiraf etmeliyim ki beni onun kararına uymaya mecbur bıraktığı hiçbir konuda da haksız çıkmadı hatta bana saygı duymanı sağlayan şeylerin pek çoğu da onun beni mecbur bıraktığı otoritesi sayesinde oldu.

Bu hoşuna mı gider tedirgin mi eder?

Kızlar, SSevgilinizin ablası size bunları söylese tavrınız ve duygularınız ne şekilde etkilenir?
Cevapla