Yeni yeni tanımaya başladığınız yeni erkek arkadaşınızın gayet de takdir ettiğiniz çok dürüst biri olarak gördüğünüz ablası size şöyle diyor...
Eğer hayatındaki erkeğin daha fazla sorumluluk alıp bunun da doğal sonucu olarak seni domine etmesi sana yeri geldiğinde hükmetmesi doğal geliyorsa yani erkeğin sırf erkek olması dolayısıyla sorumluluklarının ve söz hakkının senden fazla olması senin için normalse kardeşim tam sana göre mükemmel bir erkektir. Mesela bana saygı duyuyorsun görüyorum ama ben de yaşım büyük olmasına rağmen onun otoritesi altındayım bazen zor geliyor hatta hayıflanıyorum ama onun sözünden çıkamam. Ama şunu itiraf etmeliyim ki beni onun kararına uymaya mecbur bıraktığı hiçbir konuda da haksız çıkmadı hatta bana saygı duymanı sağlayan şeylerin pek çoğu da onun beni mecbur bıraktığı otoritesi sayesinde oldu.
Bu hoşuna mı gider tedirgin mi eder?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Tabi ki tedirgin eder. Resmen gözdağı vermiş.
Gözdağı mı?
Eğer feminist değilsen çok harika çocuktur demiş oluyor.
İtaat et rahat et diyor
Neden itaat edelim it miyiz biz. Bu beni feminist yapacaksa babasiyım.
Şimdi ben sana şu yüzden cevap verdim.
Gözdağı dedin ya;
Bunun gözdağı ile alakası yok. İyi tarafı çok düzgün ve mantıklı biri olması seni yönettiği zaman kendi başına alacağın kararlara göre senim hayatını daha iyi hale getğreceği...
Diğer taraftan da onunla eşit opma iddiasında bulunamayacaksın. Bu da eğer feminşst biri isen bir olumsuzluk.
Eğer sen baştan deseydin ki benim için eşitlik hayatımda oluşabilecek her türlü başka olumlu olaydan ve erkeğin alacağı ekstra sorumlulukları yerine getğrmesğnden daha önemlidir o yüzden tedirgin eder deseydin ben hiç itiraz etmezdim.
Ama gözdağı demen ve cümleye tabi ki diye başlaman beni itirazmetmeye mecbur bıraktı.
Birincisi feministlik kadin ve erkeğin eşitligini savunmaz. Ki, zaten esit değiliz. Öyle yaratılmadık. Ama insan oldugumuz için haklarımız eşit olmalı.
Gözdağı konusunda hâlâ aynı fikirdeyim. Ablanız kim mesela sizin iliskinze karışıyorda itaat edersen rahat olursun mesajı verebiliyor. Ilişki iki kisiyle yaşanır. Emin olun bu kızla olmazsa bile ileride ilişkinize aile bireyinizi yansıttiğinız için evlenseniz bile sorun yaşarsıniz. Bir de haklı gibi övünmeniz bu konuda. Aynen en dogru kararları siz verirsiniz. Kariniz olacak kişinin düşünmeye gereksinimi olmamalı, siz her seyi halledersiniz. Komik bir düsunce.
Konu zaten hayali... burada abla sadece bir gerçeği size anlatan kişi. Bu adamın böyle biri ıldupuju kendiniz de anlamış olabilirdiniz. Ama abla bir taraftan da diyor ki "benim de üzerimde otoritesi var ve sonuçları hep olumlu oldu" ...
Kadın erkek eşitliği derken zaten kast ettiğim eşit söz hakkı zaten.
Kadın erkek eşitliği konusunda hassas olmak söz hakkı konusunda eşitliğini önemsemek anlamında.
Bazı kadınlar için erkeğin koruma ve kollama ve her türlü iyiliğini sağlama sorumluluğunu alması önemlidir. Buna verdiği öneme göre erkekle eşit söz hakkı iddiasından da vazgeçmesi doğal olur.
Konu hayaliyse niye beni yordun
Ben erkeğim zaten buna nasıl şahit olabilirim ki?
Bu arada tamamen hayali değil. Yıllar önce babam öldüğünde ablam benden 3 yaş büyük olmasına rağmen çok da başına buyruk biri olması dolayosıyla epey zor bir süreç sonucunda tam olarak benim egemenliğimi kabul edip koyduğum yasak ve kurallara uymak dışında bir seçeneği olmadığını kabullenmek zorunda kaldı... bu zor oldu tabi kuzu kuzu kabul etmedi teslim olmayı benim tavrım o inat ettikçe sertleşti mecburen. Bana da başka seçenek bırakmadı. Sonuçları hep onun iyiliğine olduğu için bununla ilgili yanlış bir şey de söyleyemez ama küçük erkek kardeşinin elimden pek öok özgürlüğünü aldığı için de çok hayıflanıyor ağırına gidiyor ancak yapabileceği bir şey de yok.
Aferin👏 mi demeliyim? Neyse karakterinize uygun birini bulursunuz umarim
Yanlış anlamayın çok ciddi şekilde geleceğini tehlikeye atacak bir yaşam şekli vardı... aşırı sigara ve hatta zaman zaman alkol tüketimi ve bunları beraber yaptığı çok saçma sapan arkadaşları vardı. Çok sert bir tavır olmadan onu bu yaşantıya veda ettirmem mümkün değildi. Uzun zamandır uslu durduğu için fena bir şey yapmak zorunda kalmıyorum... yani aslında hayatı düzgün bir kızın çok da korkmasına gerek yok ama kağıt üstünde bile olsa teslimiyeti kabul etmiş olacak ablamın durumunu öğrenince.