Aynı çocuk tarafından 2 kere reddedildim. Yüzüne nasıl bakacağım?

Üst sınıftan çok beğendiğim bir çocuk vardı. Tanıdıklar aracılığıyla çocuğa ondan hoşlandığımı söylediler. Daha sonra çocuk aramızdaki yaş farkını bahane etti (2 buçuk yaş büyük) Daha sonradan ben çocuğa baya bi ilgimi belli etmeye başladım ve çocuğun da hoşuna gittiğini düşünüyordum çünkü çocuk nereye gitse ordayım ve çok açık bir şekilde onu izliyorum hoşuna gitmese illa rahatsız olurdu diye düşünüyordum. Ayrıca çocuğun bazı davranışlarından ötürü de ilgisini çektiğimi düşünmüştüm. Çocuk da baya utangaç birisi ve o da benimle ilgilense bile söylemez, belirsizlik icinde kalacağıma tekrar şansımı deneyeyim diye düşündüm ve çocuğun bir arkadaşına tekrar sordurttum. Cevap olarak çocuğun istemediğini ve yaş bahanesini söyledi. 2. defa red yedikten sonra yarin ilk kez cocukla karşılaşacağız, ne yapmalıyım?

Aynı çocuk tarafından 2 kere reddedildim. Yüzüne nasıl bakacağım?
Cevapla