İlk kez reddedildim ve çok kafama taktım, sizce bu çocuk ilerde pişman olur mu?

Arkadaşlar ben ilk defa red yedim aynı fakültede olduğum bi çocuk vardı ekledim kabul edeceğini düşünmüyordum çünkü çok az kişi var hesabında neyse bu bana gt yaptı bi kaç günün ardından ona tanışmak istediğimi yazdım o da bana ilişki istemediğini söyledi sonrasında ben sadece anladım dedim sonra daha önce fakeden yazıp yazmadığımı sordu sonra bana sadece emojiyle ok işareti attı çok kaba bi davranış bence sonrasında ertesi gün ben story attım hemen baktı sabah yeniden baktığı için en üstlere çıkmış tekrar ondan birkaç saat sonrada beni takipten çıkartmış ego için söylemiyorum ama güzel bir kızım bu zamana kadar istediğim herkes olmuştu beğenmediği için olduğunu pek düşünmüyorum ama arkadaşlarından çok fazla kariyer odaklı bir çocuk olduğunu duymuştum bizim fakültede zaten inek öğrencilerin olduğu bir fakülte arkadaşlar sizce bu çocuğun ilerde pişman olma olasılığı var mı

İlk kez reddedildim ve çok kafama taktım, sizce bu çocuk ilerde pişman olur mu?
Cevapla