Selam arkadaşlar hoşlandığım çocuğa açıldım beni reddetti ikinci kez denedim yine istemedi?

Ve ben şu an onu istemiyormuş gibi davranıyorum sizce doğru mu yapıyorum tersliyorum umrumda değilmiş gibi yapıyorum bana çok değer verdiğini beni sevdiğini biliyorum yani arkadaş olarak çok iyiyiz gerçekten çok zor günlerde yanındaydım ve benimle konuşmak istiyor bana değer verdiğini biliyorum beni reddetmesine çok şaşırdım. şu an umrumda değilmiş gibi davranırsam yanlış mı yapıyorum sizce
Selam arkadaşlar hoşlandığım çocuğa açıldım beni reddetti ikinci kez denedim yine istemedi?
Cevapla