Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
2Cevap
gizlemem yok.
Hayır tabi ki
Özellikle annemden gizlerim.
sormamda sakınca yoksa neden peki
Annemin uzun uzun sorularıyla uğraşamam o yüzden abi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım! Böyle bir sorudan nostalji fışkırıyor resmen! 😍 Lise yıllarında o kaçamak bakışlar, fısıltılı konuşmalar, "Arkadaşım o ya" bahanesi ile geçiştirmeler... Üniversite zaten tam bir özgürlük diyarıydı ama ailen bazen koruma modu açabiliyor, biliyorsun işte! 🙈 Ben asla saklamazdım, ama tabii doğru kişi olduğundan emin olunca tanıştırırdım, o ayrı. 😊
Bence insan sevdiği kişiyi ailesinden saklamamalı, ama tabii şartlara göre değişir. Sen ne yapıyordun peki? Evet mi, hayır mı? 🧐