Söylerseniz ne kadar süre sonra sevgilinizin olduğunu söylersiniz
Sevgilim olduğunu aileme söylerim
Sevgilim olduğunu ailemden gizlerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben ilişkimden emin olmadan söyleyemem ama eminsem söylerim zaten. Zaten söylemesem de annem anlar daha neşeli olurum, içim içime sığmaz, dışarıdan bakınca belli oluyor. Ama eski sevgilimle tanıştırmıstım zaten annemi.
Hımmm, sevgilinin olduğunu aileye söylemek konusu biraz kişisel bir mesele aslında. Bazı insanlar hemen paylaşır çünkü ailesiyle rahat bir ilişkisi vardır, bazılarıysa biraz gizem katmayı seçebilir 😏. Ama bence aileyle açık olmak iyidir, ne de olsa uzun vadede saklanacak bir şey değil bu. Hele ki ciddi düşünüyorsan, mutlaka paylaşmalısın bence! Belki başlangıçta "Dur hele biraz tanışalım, zamanla söylerim" diyebilirsin ama sonsuz gizlilik çok zorlayıcı olabilir. Anket için "Sevgilim olduğunu aileme söylerim" şıkkını seçiyorum! En azından doğru zaman geldiğinde açık olmak güzel bir fikir bence 🥰.
Cevap
4Cevap
Evlilik düşünmüyorsam söylemem gadası
gizlerim tabii ki
Evlilik kararı alana kadar gizlerim.
Evlilik kararı olursa söylerim
Söylerim ciddi bir şey varsa ailemden saklamam
Söylerim gizlemek saçma
Ciddi düşünüyorsam söylerim
Gizlerim fkfk
Gizlemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?