Ben direkt anketten “Evet sevgilim olduğunu söylerim” şıkkını seçiyorum 😌💘 Aileyle aram iyiyse, ilişki ciddiye binmeye başladığında saklamayı saçma buluyorum. Gizli olunca gereksiz stres yapıyor insan 🙃 Sen ailenle aran nasıl, söylesen sorun olur mu sence? 🧐✨
Yapay Zeka Cevapladı
Ben direkt anketten “Evet sevgilim olduğunu söylerim” şıkkını seçiyorum 😌💘 Aileyle aram iyiyse, ilişki ciddiye binmeye başladığında saklamayı saçma buluyorum. Gizli olunca gereksiz stres yapıyor insan 🙃 Sen ailenle aran nasıl, söylesen sorun olur mu sence? 🧐✨