Birini sevmek, kendini onda kaybetmek mi yoksa onunla kendini bulmak mı?

Bazı insanlar aşkta kendini tamamen kaybeder, karşı tarafın varlığıyla bütünleşir ve adeta kendi benliklerinden ödün verir. Diğerleri ise sevdiği kişi sayesinde kendini daha iyi tanır, eksik yönlerini keşfeder ve gelişir.

Peki, aşk gerçekten insanı tamamlayan bir şey mi, yoksa onu eksilten bir duygu mu?
Birini sevmek, kendini onda kaybetmek mi yoksa onunla kendini bulmak mı?
Birini sevmek, kendini onda kaybetmek mi yoksa onunla kendini bulmak mı?
Cevapla