Boyum 1.73 kızlarla konuşmaya çalışmamak benim için daha mı iyi?

Nasıl olsa kızlar hep 1.80 üstünden hoşlanıyor o zaman kızlarla konuşmaya çalışıp ne yapacam ki ne gereği var?

Boyum 1.73 kızlarla konuşmaya çalışmamak benim için daha mı iyi?
Cevapla