Eski sevgilimden ayrılırken eğitim düzeyi, maddi denklik, kültür farkı şeylerden zaten denk olmadığımızı söyledim sizce niye yazdı?

Canımı çok yakmıştı bende zaten hiçbir konuda seninle denk değildik ama herşeye rağmen seninle hayat kurmayı düşünüyordum dedim. En azından ayrılırken bunu bilsin istedim aradan kaç ay geçti yine yazdı özledim diye. Bir insan denk değiliz dese ben hiç yüzüne bile bakmazdım artık.
Eski sevgilimden ayrılırken eğitim düzeyi, maddi denklik, kültür farkı şeylerden zaten denk olmadığımızı söyledim sizce niye yazdı?
Cevapla