Ayrılık sebebi sizce maddiyat mı yoksa bsşka bahane miydi?

5 ay önce başlayan çok güzel bir ilişkimiz oldu. evlilik yolunda gidiyorduk, ben 40 o 34 yaşında.. ben hiç evlenmemiş, o ise evlenip 1 çocuk sahibi ama bunu ben dert etmedim insanlık hali olabilir dedim.. Ben, ilişkinin başında şu kadar nakli var ve borçsuz bir evlilik yapabileceğimi söyledim. sonra onu denemek istedim, paramın babamdan kaynaklı olarak imzaladığım seri senet dolayısı ile gittiğini, ayağa kalkmam için en az 1 seneye ihtiyacım var dedim. ilk tepkisi üzüntülü oldu, sonra yanundayım her koşulda dedi.. bu muhabbetten tam 1,5 ay sonra, izin gününde idi. Her sabah görüntülü arardı beni, gözümü onunla açardım. O gün de öyle yaptı, yatakta uyku modunda idi. Yarım saat sonra aradım onu hazırlanmış arkasında türkiye haritası. Onu okulda falan sandım, kızı için gitmiştir diye düşündüm. Neredesin dedim merak etme bir adamın evinde değilim diye üfleyip püflemeye başladı. Sonra teyzesi komşusu annesi ile kahvaltı yapmaya gittiler orada görüntülü aradım teyzesini falan gösterdi.. Kendisi de beni gün içinde defalarca görüntülü arıyordu hep. Sonra epilasyona geçti, dükkana girmeden görüntülü aradı beni. Tam içeri girecekken kapattı, ben de oradan çıkınca ne yapacaksın dedim. O da ne yapabilirim eve geçecem falan diye uslup yapmaya terslemeye başladı beni. Bende artık umrumda değil ne halin varsa gör dedim. Sonra kendini doldurmaya başladı kendi kendine, eve geçince aradı ve tartışmaya başladı benimle. Annesi şahit oldu, annesi birbirinizi kırmayın dedi bu da annesine ne kıracam ya başıma bela mı alacam bu adamı bu adam bana güvenmiyor dedi. Bu benim aşırı zoruma gitti. Aynı gün öğleninde ben kendisine Mersin e gidebilirim işle ilgili dediğimde bana ; Ne işin var? Umarım altından başka kadın çıkmaz falan dedi ve sürekli beni geçmişimle yargılıyordu ama ben bir şey sorunca ya da kontrol etmek istediğimde güvensiz adam oluyordum. O gece konsere gitti kardeşi ile eğlendi vs. Dönünce tartışmaya devam etti, konserde yanımda erkek yoltu merak etme falan dedi bir önceki konserde yanında kim var diye görmek istemiştim ama bu sefer istememiştim. Günde defalarca kez beni görüntülü arayan kendisi idi.. Neyse, sen güvensiz bir adamsın sen şöylesin böylesin başladı bende artık beni şikayet etmesinden bunaldığımı söyledim ne yapmak istiyorsan yap dedim. Ayrılmak istiyorum dedi tamam dedim. Sevse bile inancı bitince böyle küt diye ayrılırmış, karşısındski de afallarmış.. Ne afallayacam ya dedim, güle güle dedim. Sonra bana abi diye hitap etmeye başladı, ahmet abicim v. S. Bende sinirlendim, sende şeref namus haysiyet olsa bir şeyler yaşadığın adama abi diye hitap etmezdin dedim. Sende benim anam bacımsın bu saatten sonra dedim ve yüzüne kapattım. Sonra birbirimizi engelledik, kendisi kızından beni çıkartmamış listemdeki kadınların hikayelerine bakıyor gece 3 te... Sabah uyandım Ayşe diye arkadaşım yazmış, senin hatun benim hikayeme bakmış hayırdır falan.. Baktım eski kalabalık instagram hesabı vardı kapattırmıştım ona, o hesabı geri açmış bir dürü paylaşım, bir sürü erkeklerle ekleşmeler.. İlk bir iki gün kenimi kötü hisettim çok darlandım ama şimdi iyiyim. yorumunuz ne olur arkadaşlar?

Evlilikte kadın için Her şey maddiyat
Evlilikte Kadın için her şey maddiyat değil
Maddiyat sevginin önüne geçer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ayrılık sebebi sizce maddiyat mı yoksa bsşka bahane miydi?
Cevapla