İlgisizlik yüzünden ayrıldık. Birşeyler ilk günden çok farklı olmak zorunda mı?

Herşey çok güzel başlamıştı, umursamazlıklarına gelinceye kadar herşey güzeldi.. Günler geçtikten sonra ne ilgisinin ne sevgisinin kaldığını hissetmeye başladım .. Ona kalırsa hiçbir problem yoktu, yani herşey yolundaydı ama benim açımdan çok farklı geliyordu. Ona kalsa şu an barışmak istiyor hala sevdiğini söylüyor ama ben ilgisizlikten yakınıyorum.. Ne yapılır bu durumda merak ediyorum.
İlgisizlik yüzünden ayrıldık. Birşeyler ilk günden çok farklı olmak zorunda mı?
Cevapla