Kadere karşı gelmeye çalıştım olmadı. Herkes kendi kaderini kendi yazar dediler. Yalan oldu. Hani rüyalarım bilinç altıydı?

Sitede sürekli bu soruyu sordum. Rüyamda böyle böyle birini gördüm diye. Önce çok fazla dizi izlemişsin diye dalga geçtiler, bilinç altı dediler. Çevredekiler şeytani rüya dediler. Kuran hocası sadece bol bol dua oku inşallah tersine çıkar dedi.

Ne bilinç altı çıktı, ne mafya dizisi izledim ergenler gibi ne de şeytani rüyaymış. Bundan neredeyse 11 sene önce başlayan ve 4-5 sene süren rüyalarım pıtır pıtır 3 aydır gerçekleşiyor. Rüyamdaki kişi şu an sevgilim. Tipi, giyinişi, yaşadıkları, yaşayacağı ev vs. hep her bir şey farklı detaylarla aynı çıktı. İlk sevgili olduğumuzda evet başta anlamadım. Rüyalarıma inanmayı bırakmıştım. Çok benzese de artık inanmıyordum. Ama artık rüyamda gördüğüm her şey ama her şey aynı çıktı. Bu zamana kadar asla doğru düzgün bir ilişkimi olduramazken şimdi ki sevgilimle sanki bağlanmışım gibi hissediyorum. Bu aradaki bağı daha önce hiç hissetmemiştim.

Kadere karşı gelmeye çalıştım olmadı. Herkes kendi kaderini kendi yazar dediler. Yalan oldu. Hani rüyalarım bilinç altıydı?
Cevapla