O kadar çok dua ettim ki cabaladım hatta ama hiç bir zaman öyle bir hayat gelip beni bulmadı nedense en sıkıcı bir işte çalışıcam hergün o belgeye damga vurup saatlerce çalışıp sonra eve gidip uyuyacağım ama onlar öylemi her saniyeleri çok mutlu benım ailem beni evlatlıktan Red etti sevdiğim kişi beni terk edip ihanet etti toplum içinde hep rezil oldum hem travmatik olaylar yaşadım ben bunları cezasını cekicek hiçbir kötülük yapmadım herkese kibar ve iyi davrandım gelen gecen herkes beni kullandı yıprattı
Tanrı denen varlığa dua ettim kurtar beni diye daha cok üzüntü yaşadım neden ben hal etmiyor muyum bana bir şans ver bak değişirsem eğer öyle bir hayatta elimden al dedim o şansı bile vermedi
Tanrı denen varlığa dua ettim kurtar beni diye daha cok üzüntü yaşadım neden ben hal etmiyor muyum bana bir şans ver bak değişirsem eğer öyle bir hayatta elimden al dedim o şansı bile vermedi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kardeşim parmak uçlarına bak sen Allahın bir tanesisin, ben en çok hangi kulumu seversem en zor imtihanı ona tabi kılarım buyurmuştur Allah ya sabreder imtihanı kazanırsın, ya pes eder cehennem kapını aralarsın , Allah kitabında demiyormu? sizi imtihan edicez zorluycaz demiyormu? Senin nasıl başka hayatlara imreniyorsan bazıları için de senin hayatın imrenilecek bir hayattır sen bu haldesin Afrika, Filistin ne halde biliyormusun? insan kendisinden üstüne bakıp ben neden bu haldeyim dememeli aşağısına bakıp Allah'ım bu halime şükürler olsun demelidir. Sen şimdi Allah'ı unutursan ahirettede Allah seni unutur haberin olsun inan bana sabredip şükredersen cennete gittiğinde kafaya bunlarımı takmışım diyeceksin belki şu an zor bir hayatın var isyana gitme bu dünya müminin cehennemi , kâfirin cennetidir ama bu hayat bitmeyecek mı? Sen neden bu dünyadasın? Sen bir tıp fakültesini kazanacaksın diyelim çalışman çabalaman gerekmiyor mu? İnsan neden bir tıpı kazanırken isyan etmiyorda şu hayatta zorluk gördüğü için, imtihan da olduğu hayatı unutup isyan ediyor? İslam, zorlu yoldur ancak zaferdir!
Babam beni evladı olarak görmüyor ve hep aşalayıcı konuşuyor hep beni desteklemiyor beni ağlatıyor özür dileniyor dur artık sus diyorum bana bağırma diyor hep kaba konuşuyor bıktım ya annemde beni desteklemiyor kardeşim babamı tutuyor arkadaşım hiç yok
Peki insanların davranışlarının faturasını Allah'a neden kesiyorsun? İnsanların iradesi vardır zaten Allah onların davranışlarına müdahale etse imtihan denen bir şey kalmaz inan bana ayağına batan dikenler aradığın gülün habercisidir 🌹 Allah sabredin sabredin sabredin buyurmuştur.
Hz. Muhammedi taşladılar, açlıktan karnına taş bağladı, en yakınlarını şehit verdi isyan mı etti?
Hz. Yusuf'u kuyuya attılar isyan mı etti?
Hz. İbrahimi ateşe attılar isyan mı etti?
Hz. Eyüp hastalıkla sabırla sınandı isyan mı etti?
Hz. İsayı çarmağa gerdiler isyan mı etti? Vb.
Allah peygamberlerin bile bunlarla imtihan ederken sen neden isyan edersin? Allah demedi sizi zorluklarıma imtihan edicem demedi? Sabreden kazanacak isyan eden değil demedi mi? Eğer Allah kul ayırt ediyorsa neden peygamberleri zorlukla imtihan etti? Aksine onları bir eli yağda bir eli balda yaşatmadı en zor imtihana tabi kıldı. Ona bakarsan senden daha kötü durum da olanlar var günlüo açlıktan kaç tane insan ölüyor biliyormusun? Sende zor şeyler yaşamaşsın haklısın ama sakın Allah'ı zalimlerin yaptıklarından habersiz sanma Allah onların hesabını sadece gözlerinin dehşetle bakakalacağı bir güne ertelemektedir. Çünkü kuluna acı çektireni daha ağır cezalara çarptıracaktır Allahın adaletine güven sonsuz saadet seni bekliyor
Ya iki günlük dünya hayatı için sonsuz mutluluktan Rabbinden vazgeçersin ya sabredip kurtuluşa erenlerden olursun buyur seçim senin 🙂
Teşekkür ederim kendimi toparladım
Rica ederim tabi ki güçlü bir kızmışsın ki bunları kaldırabildin bu imtihanı kabullenmek herkesin harcı değil bravo doğrundan şaşmadın 👏👏👏
Her şerde hayır her hayırda şer vardır imtihandayiz verirse nimet vermezse hikmetti
Ne anlatıyorsun dayı
İmtihan dünyası sapret ve dua et
Benım dualarım kabul olmaz ama Hristiyan dua etse kabul olur yahudi etse olur bana gelince Allah erteliyor umursamıyor cübkü o nun gözünde değerim yok :(( BENİ SEVMİYOR Kİ SEVSE VERİRDİ neden hak etmeyene şımarık insanlara veriyor
Allah kuluna üç şekilde cevap verir;
*
'Evet' der, istediğini verir..
'Hayır' der, daha iyisini verir..
'Bekle' der ve en iyisini verir..
Allah seni yaratarak sana değer vermiş
Hyr ben değersiz bir yaratığı
Gitsin elaleme değer versin ben allaha küstüm umrumda değil artık o Allah
Sen Allah tarafından degerlisin
Bu sözler gerçekten sana ait değil şeytan vesvese kabılma
Ben ileriki işim ne biliyor musun belgeye damga vurucam diğer insanlar cok mutlu olucak ben hergün aynı şeyi robot gibi yapıcam
Hay sıkeyım böyle hayatı ya
Aklındaki olumsuz düşünceler asla gerçek olmayacak sendeki derdi nimet sayanlar senden aşağıda olanlara bak haline şükret iş bulamayan var sağlıklı olamazlar gözünü kapatıp 20 dk evde yaşa bakalım yaşaya bilecekmisin her haline sukret
Ama onların hayatı cok güzel
Kıskanıyorum dua ettim Allah umursamadı vermedi
Ama onlar dua etti onlara bu hayatı verdi onlar ahirette de kqxanıcak
O kıskandığım hayatı yaşayanlar ahirette de kazanıcak ki
Sen yıldız plan yaparsın. Allah sana ay nasip eder imtihan dünyası sınav yeri burası her istediğimiz olsaydı imtihanın ne değeri vardır? Her istediğimiz olsa dünyaya ne gerek vardı?
Elindekilerle mutlu ol yoksa istediklerinde mutlu olamazsin
Onlar cennettede girer cübkü Allah onların mutlu olmasını istiyor bana gelince üzüntü kader acı sabret kulum onlar ise mutluluk ohhh
Ayağına iğne dahi batsa günahlarına kefaret
Çektiğini acılar günahına kefaret
Normalde neşe dolu hep benımle uğraşır bu sefer ona hakaret etsem bile umursamıyor eskisi kadar yemek yemiyor hayallerim gerçekleşmedi dedi bazen onu gizlice izliyorum yastığa kafasını koyup ağlıyor evdeki kimseyle konuşmuyor içini kimseye açmıyor normalde bana okulda rahatsız eden erkek var mı derdi artık içeri girdiği gibi yemek yemiyor odasını kitliyor sabaha kadar cıkmıyor eskiden cok namaz kılardı artık bıraktı odasında seccadesi kurani kerimi yok sofraya besmele çekerek girerdi artık onuda yapmıyor
Emin ol senin hayatinda baskalrinin hayalidir
Ozaman tanrı onların benım hayatımı versin ve benım çektiğim acıları versin bakalım ne kadar sabredicekler
Benım hayatımda bir şey yokki
Depresyon hastasıyım ben
Huzur var senin hayatinda
Gözlerin önünde bir sevdiğine işkence edip izletiler mi intikam alamadığım içinde psikolojik olarak çöküş yaşadın mı
Hiçbir şey bilmiyorsun hayatım huzur dolu dğeil
Allah kolaylik versin