Hayalini kurduğum hayatı hep başkaları yaşadı?

O kadar çok dua ettim ki cabaladım hatta ama hiç bir zaman öyle bir hayat gelip beni bulmadı nedense en sıkıcı bir işte çalışıcam hergün o belgeye damga vurup saatlerce çalışıp sonra eve gidip uyuyacağım ama onlar öylemi her saniyeleri çok mutlu benım ailem beni evlatlıktan Red etti sevdiğim kişi beni terk edip ihanet etti toplum içinde hep rezil oldum hem travmatik olaylar yaşadım ben bunları cezasını cekicek hiçbir kötülük yapmadım herkese kibar ve iyi davrandım gelen gecen herkes beni kullandı yıprattı

Tanrı denen varlığa dua ettim kurtar beni diye daha cok üzüntü yaşadım neden ben hal etmiyor muyum bana bir şans ver bak değişirsem eğer öyle bir hayatta elimden al dedim o şansı bile vermedi
Hayalini kurduğum hayatı hep başkaları yaşadı?
Cevapla