Ben Hafif Sarışın Yeşil Gözlü Biriyim Ayrıcada Yakışıklıyım Bu zamana Kadar Elim Bir Kızın Eline Değmedi Nedenmi Hemen Söliyim Ülkede Zevksiz KEZBAN Çok Amerikada, Almanyada ya da Rusyada Doğan Biri Olsaydım Bu Yaşıma Kadar Yalayıp Yutmuştum Adeta Zaten Yabancı Güzel Biriyle Evlenicem Evlenirsem. Onun Dışında Bu Ülkedeki Kezbanlardan Uzak Durun Hepsi Değil Ama Çoğu Bunu Hakediyor.
Yıpranmak neden sadece aşka tanımlanır , bir insanı yıpratan sadece aşk olmaz ki! Hiç kimseye bu kadar önemli bir duygu dayatılmamalı😏 Kıymet bilmeyene yol verilmeli
Aşk konusunda hep beni sevmeyenler, nefret edenler kazandı. Ben ise onların bana olan sebepsiz kasetlerini , yalnızlığı kazandım. İnsanlar yüzüne güler arkandan konuşur. Asıl bunlar sahtedir işte :/
Aşkın ne olduğu, nasıl tanımlanabileceği kişiden kişiye değişeceği için anlamsız kalan soru. ancak genel olarak düşünüldüğünde aşk, kavuşamamaktır. sahip olunduğu anda anlamını yavaş yavaş yitirmeye başlayandır. o yüzden ne kadar zorluk çekilirse aşk da o kadar büyük olur.. sevgili abicim🙏
En İyi Cevaplar