Sevgilim ile aramızda boy farkı olduğu için ailem istemiyor napıcam?

Bugüne kadar asla boy takıntım olmadı. Ben 160 o ise 195. Arada ciddi boy farkı olduğunu yavaş yavaş ayrılmam gerektiğini söylüyorlar. Boyuna değil cidden huyuna aşık oldum işten çıkıyor beni yarım saat görsün diye her gün geliyor. Sürpriz yapıyor ne istersem alıyor ağzından sevgi sözcükleri hiç eksilmiyor. Başta bende boyu dert etmiştim ama sonra bunun önemi olmadığını anladım fakat ailem komik durduğumuzu, ayrılmam gerektiğini söylüyor. Başka birini bulamadın mı diyor babam da aynı görüşte. Sırf boy için sevgimden neden vazgeçeyim?
Sevgilim ile aramızda boy farkı olduğu için ailem istemiyor napıcam?
Cevapla