Sevgilim benden 2 yaş küçük bu yüzden ailem onu istemiyor. Sizce haklılar mı?

2 yaş var aramızda ama anlaşıyoruz mutluyuz. Ama ailem sürekli ilerde beni bırakabileceğinden bahsediyor yaşı küçüklere ilgi duyabileceğinden falan. Sürekli aklımı karıştırıyorlar. Sevgilimde onları dinleyip bizi üzme diyor. İlerde fikri değişirmiş büyükmüşüm diye diyorlar. Sizce?
Sevgilim benden 2 yaş küçük bu yüzden ailem onu istemiyor. Sizce haklılar mı?
Cevapla