Birini çok beğendiğin için ondan uzaklaşmaya çalıştın mı hiç?

Mantıksız gelebilir ama duygusal bağlanmadan kaçınanlar anlar dediğimi. Var mı bunu yaşayan?
Birini çok beğendiğin için ondan uzaklaşmaya çalıştın mı hiç?
Cevapla