Sevgilim ara sıra başka erkekleri ekliyor sorunca da kurstan arkadaş vs. diye açıklıyor bu normal mi sizce?

ben mi abartıyorum yoksa bir sorun mu var?

Sevgilim ara sıra başka erkekleri ekliyor sorunca da kurstan arkadaş vs. diye açıklıyor bu normal mi sizce?
Cevapla