Sizce ilişkinizin sorunlu olduğu bir dönemde yakın arkadaşlarınız başka erkekleri ekle demesi doğru mu?

Diyelim uzun süreli bir ilişkiniz var ve bazı sorunlar var arkadaş çevrenizin bu dönemde size şu erkeği ekle vs demesi bazı olan olaylar karşısında yok şu işaret bu işaret demesi bence çok yanlış sizce bu doğru mu?

Sizce ilişkinizin sorunlu olduğu bir dönemde yakın arkadaşlarınız başka erkekleri ekle demesi doğru mu?
Cevapla