Sevgilin oldugu halde başka bi erkekle konusursak kötü mu karsılanir ama arkads dost gibi bi konusma geciyorsa?

Bazilari vardir sevgilisi oldugu halde yok der ve konusur karsi tarafa umut baglar ben kiminle konusursam sevdigim adami on pnlda tutarim bazen konustugum kisilerin ss alirim sevdigim adama atarim oda der kotuyse engel at diye normalse ben karismam der dikkat et kendine der yanlis birsey mi oncden di bu tabi simdi konusmuyorum cunku sevdigim adam konusmuyorsa ben niye baska birisiyle konusayim ki...
Sevgilin oldugu halde başka bi erkekle konusursak kötü mu karsılanir ama arkads dost gibi bi konusma geciyorsa?
Cevapla