Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Yani yaşım kaç olacak 30 yaşında kızla evlenmeyi mi tercih etmeli ya da 20 yaşında kızla evlenmeyi düşünmek için ayrıca ben kızlarla çok dolaştım mı 30 yaşında ki kız gibi olabildim mi ya da 20 yaşındaki kız gibi mi oldum. Yani sorunun ucu açık ve şartların gerekliliği çok ve ikisinin de beni nasıl kabul edeceği farklı. Şimdi herkes o temiz kızı ister öncelikle ama dediğim gibi biz layık mıyız o kıza evet şimdi sen hangisini nasıl birine yakıştırdın. Ve ayrıca sonra ne olacak bozulacak diğeri durulacak mı? Bilemedim yani ben anlaştıktan sonra nasıl olduğunun önemi yok beni geçmişi değil geleceğimiz ilgilendirir yani.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Benim için önemli olan, bir kişinin yaşı ve geçmişi değil, karakteri, değerleri ve ilişkideki uyumdur. Sadece yaşa veya geçmişe bakarak karar vermem, çünkü her insan farklı bir yolculuk geçirir. Hayat tecrübesi önemli olabilir, ama enerjik olmak, genç yaşta da doğru kararlar verebilmek mümkün. Temiz ve düzgün bir insan olmak önemli, ama birinin geçmişi veya yaşına göre onu yargılamak bana doğru gelmez. Benim için ilişki, güven, saygı ve karşılıklı anlayış üzerine kurulmalı.
02 Yorumla
Soran1 yılBenm içimi gordun de yazdın sanki herkes biz gibi olgun düşünmuyor
Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı. olaya senin baktığın gibi bakan değilim. Ama yaşıma göre biri ile evlenmek isterim tabii ki
20 yaşındaki kızla evlenmek istemem.
Huy, davranış ve beraber iyi eğlenebiliyorsak evlenme teklifini ederim.
Ama yaşı bana yakın ya da aynı yaşta olsun mümkünse02 Yorumla
Soran1 yılBen olaya hangi konuda bakıyorum. Kaç yaş aralığında isteesin peki
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılYani bu karşıdaki kişinin kaç yaşında olduğuna bağlı şimdi 50 yaşındaki bir insan 20'ye 30'u ne yapacak en az 40 yaşında olması lazım mesela ya da 30 yaşındaki ne yapacak 30'u da seçebilir gerçi de ama biliyorsun Bizim Türkiye'deki erkeklerde bir çıtır sevdası var
018 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle kadın 30 olunca herkes evde kaldı diyolar ama erkek olunca tam zamanı ya da erkek 10 yaş buyuk olunca kimse bir şey diyemiyor kız 5 yaş büyük olunca herkes bir şey diyo
- 1 yıl
34 yasimdayim ve herkese göre evde kaldım 😃😃 ama. taliplerim hep benden küçük kişiler ben napim 😃😃
Soran1 yılPeki aynısını ben de yaşıyorum desem çoğunlukla bana da öyle oluyor ben 18 yaşındayken taliplerim geldi ben erken yaşta evlenmiyecem dedim babam bana şu lafı söylüyor evde kalacak kimse seni almayacak 30 yaşıma neredeyse geleceğim 29 yaşındayım ve taliplerim geliyor taliplerim de hayır diyorum yine aynı lafımı söylüyor boşverelim Kimin ne dediği hiç umrumda değil artık ben ne zaman paşa gonlum keyfin ne zaman isterse o zaman evlenirim o zaman birini hayatıma alırım herkes baksın
- 1 yıl
Bizim ülkede dine inanıp dini aksı olan her şeyi yapılıyor evlilik bir nasip işidir vakti vardır ve oku vakitten önce olmayacağını herkes bilir ama bir zorlar yine de ama bu demek değil ki oturalım evimizde de birini bekleyelim birini tanımaya çabalamamız da gerekir
- 1 yıl
30 üstü daha iyi bence karakteri vs daha oturmuş oluyor
- 1 yıl
Evlenmelik olarak bakarsan evet
- 1 yıl
Yani eğlenmelik kadınlarla takılmayı sevmediğim için öyle düşünüyorum
- 1 yıl
Takılmak zaten eğlencelik bir ifade ama yine de sen bilirsin 😃😃
- 1 yıl
Kelimelere takılma mesajı anla😃
- 1 yıl
Takılırım 😉
- 1 yıl
Laz mısın sen 😂
- 1 yıl
TÜRK
- 1 yıl
Nerelisin peki
Soran1 yıl@13579umut evet 19 la 22 gosteriyorum yani öyle diyorlar
Soran1 yıl@13579umut herkes için hayırlısı allah herkese gönlüne göre versin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
112Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
Yaşı yaşıma uygun olanı tercih ederim. Fazla fark sevmiyorum. 20 çok küçük. En küçük 24 olabilir. 😅
Soruya göre 30 ancak yaş ile de olmuyor. 😅
İçerik önemli, kişilik ve karakter önemli, ilk izlenim önemli...00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yıl30 yaşında ki kadınla evlenmek isterim tabi ki de.. küçük kız çekemem ben.
10 Yorumla Öncelikle kalbime bakarım gönlü var mı diye , sonra mantiğima bakarım anlasabilecek miyim diye , yaşa önem vermem. O kişi eğer ki " gönlümün sultanı "olabilecek biriyse ve kendisi de istekliyse, ben her türlü varım... Ah keşke o gönlümün sultanini bulabilsem😪😪...
12 Yorumla
Soran1 yılVayy sen şair misin inşaalah oda olur
Aşk İlişkileri konusunda 623 cevap paylaştı. Valla dostum, bu tam kişisel bi tercih meselesi ama ben olsam şöyle düşünürdüm. 😊 30 yaşında, hiç sevgilisi olmamış, ailesine düşkün, sorumluluk sahibi, nerede ne yapacağını bilen bi kız baya sağlam duruyor. Temiz, düzgün bi hayatı varsa, olgunluğuyla da insanı taşır gibi. Öbür tarafta 20 yaşında, enerjik ama tecrübesiz, üstüne bi de 15’inden beri erkeklerle çok yakın olmuş biri var. O daha hareketli, genç bi vibe verir ama biraz da riskli, ne istediğini tam bilmeyebilir.
Ben şahsen 30’luk kızı tercih ederdim, sakin bi liman gibi gelir, kafa dinlenir. 20’likle daha çok macera olur ama yorar da. Sen neyi arıyorsun, sence hangisi sana uyar? 😏12 Yorumla
Soran1 yılBanada 30 uyar
Soran1 yılAma genç enerjini severim
Tabiki 30 yaşı isterim..
20 yaşındaki birisi bana aşık olsa bike henüz çocuk sayılır, dolayısıyla doğru kararlar alma ihtimali düşüktür
Beşkide aşık değil geçici hevesimdir onun için ama bunu o da bilemez, 30 yaş en azından ne istediğini bilir, kuşak çatışması olmaz, hayatın bazı gerçekleriyle yüzleşmiştir vs119 Yorumla
Soran1 yılDogru haklısın
Soran1 yılAynen oyle 20 çok genç gerçekten de
Soran1 yılEvet oyle Ama ben hiç geriye dönüp baktığımda hiç cahil çocukça hareketlerim olmadı hep olgun hep aklı başında davrandın büyüttüm ama içimdeki çocuğu da hiç öldürmedim Parka gidip çocuklar gibi eğlendiğimi de bilirim 17 yaşındayken ya da 20 yaşındayken de Bir şey yaparken iki sefer düşünür at mı atardım yanlış olan bir şeye hep uzak dururdum hatalarım oldu mu oldu bu yaşta da olur İnsan sonuçta yanı alabiliriz hatalar yapabiliriz
Soran1 yılOyleyim biraz
Soran1 yılKeçke oylr olmasaydım ailem o durumu kulandı butun herşeyi üstüme yıktı
Soran1 yılŞunu söylüyorum 29 yaşında biri olarak kişiliğiniz karakteriniz merhametniz neyse osunuz yani siz kendinize ne yakıştırıyorsanız onu yaparsınız ama aileniz bile olsa çok sevin ama kendinizi kullandırmayın çünkü iyi niyetinizden merhametinizden vicdanınız da güçlü oluşunuzdan onlar bile faydalanıyor ve zamanı gelince de yapmasaydın diyor Önce kendinizi ben sevin ben hiç bencil olmadım ama artık bundan sonra olmaya karar verdim
- 1 yıl
Söylediklerinizin tamamını çok çok iyi anlayabiliyorum, son cümlede bencil olmaya karar verdiğinizden bahsediyorsun keşke olabilseniz.
Ancak öyle olsun demeyle olunmuyor, sizin de söylediğiniz gibi, neyseniz osunuz, o kalıptan çıkmak büyük bir devrim yaratmaktır, bazen kullanıldığınızı bile bile kendinizi kullandırtırsınız, çünkü vicdanınız öyle ister, karakteriniz öyle kabul eder…
Bende kocaman bir ailenin yükünü tek başıma taşırdım evlendim ve evimi ayırmak zorunda kaldım, elimi kolumu çektim diye en yakınımdakiler düşman oldu bana, şu an benden nefret ediyorlar, çünkü onlara göre kendimi sadece elin kızına adamışım ve onları kimsesiz bırakmışım.
Oysaki gücüm yettiği kadar hala hepsine yetişmeye çalışıyorum
Soran1 yılO kadar guzel yazdınız ki insanın içinde olmayınca olmuyor ve işlerine gelince kötüsün boş verin siz yeni bir hayat kurmuşsunuz onceligiz onlar artık doğrusuda bu
- 1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
Keşke herkese herşeyi kabullendireblisek ve herkes üzerine düşeni yapsa da dünya daha güzel bir yer olsa.
Anne baba kardeşlerimiz dahi menfaat için sırtımızı sıvazlıyor
Herkesin bir yaşam falsefesi var, bizimkide kimseyi reddetmeden incitip kırmadan kimseyi kimseye muhtaç ettirmeden herkese yetişebilmek oldu, herkesin derdine koşmaktan kendi dertlerimizle ilgilenemedik, evladım olunca baya bi değiştim ama bilinçli olarak değil artık gücüm kalmadı tüm enerjimi eşim ve çocuğuma ayırıyorum.
Bu durumda bile hayatımı sömürenlere ne yaptılar ne ettiler iyilermidir diye düşünmeden edemiyorum
Soran1 yılYa ne kurusu bende bazen böyle içimi döküyorum bazen insan çok doluyu ve hiç tanımadığı insana içini döküyor. tabbi düşünürsünüz onlar ailen ama senin artık onceligin karın ve evladın ben 29 yaşıma geldim onları untandıracak hiç bir davranışta bulunmadım en zor zaman onlarla oldum dert ben çozdum kavgaları ben halletim herşeye cengaver gibi koştum ve dun babamın bana dedigi sen evde kaldın evlen dedi ben o insanlar bana uygun değil dedim sen kendini ne zannediyorsun sana bunlar bile çok dedi😔
- 1 yıl
Öff 😤
Bir baba kızına böyle bişeyi nasıl söyleyebilir ya
Gerçekten çok incitici bir cümle kurmuş ama maalesef büyüklerimiz bu konuda çok cahiller, iyilik yaptıklarını zanlediyorlar…
Evde kalmak nedir allah aşkına
Ayrıca görücü usülü biriler yakıştırdı diye tüm hayatını bir insana adayamazsın, yuva kurmak bu kadar basit olmamalı..
Herkesin başında aynı dert
Önce evlen evlen evlen evde kaldın derler
Elvlenirsin çocuk yap çocuk yap çocuk yap hastamısın yoksa çocuk olmuyormu derler..
Çocuk yaparsın bir oğlun oldu birde kızın olsun kardeş kardeş büyüsünler derler…
Sonra kimse ne yiyip içiyorsun psikolojin ne durumda çocukların bezi var mı diye sormaz, hatta bakamıyorsan yapmasaydın derler..
Yani hep bişeyler derler, kimsenin fikriyle kendi hayatının kararları alınmaz, en azından bu konuda sağlam kalabiliyorum ben, kimseyi takmıyorum…
Elbette baban senin kötülüğünü istemez, seni hiç kimse onun kadarda sevimez..
Ama baban söylemeden sen söyle, evde kaldım ne demek, bakamıyorsan yapmasaydınız beni diye başına kalk..
Çünkü konuşma fırsatı verdikçe sınır tanımıyorlar, hepimizin başında olan şeyler.
Evlilik gibi önemli bir kurumu doğru kişiyi bulduğundan emin olmadan yapmamalısın, bekar kalmak hiçte öyle kötü bişey değil, ben çok iyi anladım ki evlenmeni isteyen senin için değil kendisi için istiyor, hem kıskançlıktan ben yaşadım o da yaşasın aynı rwzilliği istiyorlar, hemde kendilerine eğlence olsun macera olsun.
Yoksa senin mutluluğun kimsenin umrunda değil.
Soran1 yılMaalesef oyle daha agır laflar sözleyledi dovdu hiç şey tek sozledigim ben bu kişi evlenmek istemiyorum diye
Gizli Üye(30-35)1 yılBen evlenemeyecegim maalesef.
Ben 20 yaşında sessiz sakin bir kızla evlenmek isterdim. Ama o yaştaki kızların hepsi macera peşinde koşuyor, Ümit Can uygun gibi erkek seviyor o yaştaki tüm kızlar.
O yüzden benim evlilik gibi bir dusuncem ölene kadar olamayacak.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. İstediğin ilgiyi ve alakayı aldığına göre , artık egon bu gecelik idare eder seni abicim. Evde kalmışlığın vermiş olduğu tramvayla , 20 yaş senaryoları ile kafanı doldurma. Kendine uygun birisini bul evlen.
03 Yorumla
Soran1 yılOlsa evlencem yok işte abicim
Soran1 yılAglıyacagım şimdi 😅
1 yılBu iki seçenek varsa sadece, o halde 30 yaşındaki tercihimdir. Aklı başında, sorumluluk sahibi, sosyal ilişkileri dengeli, kendi ayakları üzerinde durabilen karakterli birisi olarak anladım daha detayına inilirse.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 843 cevap paylaştı.
1 yıl30 yaşında hiç sevgilisi olmamış kız kalmadı.. kalanı da aniden kaparlar merak etme.. ilişki piyasası çok feci düşüşte.. havada kaparlar o kızı.
037 Yorumla
Soran1 yılPeki nasıl anlayacaklar da kapacak 😅
Soran1 yılVar gerçekten sevgilisi olmayan
- 1 yıl
bu işler belli olmaz.. ama tanışmamız lazım
Soran1 yılBen alaka benm niye tanıyorsun
- 1 yıl
yalan söylemiyorsan kapacam seni ahahaha
Soran1 yılNerden anlıyacak sın yalanmı gerçek soylediğimi 😅
- 1 yıl
çok yalan söyleyen denk geldi.. artık uzmanı oldum. tanıyıp tanıyıp dürüst olmadığını gördükçe ayrılıyorum.
Soran1 yılBu konuda nden yalan söylüyor anlamıyorum bir erkegin sevgilisi ola biliyorsa bi kadınında o bilir bizim duygularımız da var benm olmadı hiç ama ilerdeki kocam beni çok sevsin diye degil kimseye aşk olmadım sevmedim ve oldan olmadı ve sevgilik durumu çok kötü olmuş herşeyi o dönemde tüketiyorlar evlilege hiç şey kalmıyor ve inançlıyım biriyim her şey helalinden olsun istiyorum bu görüşüm
Soran1 yılVe bana gore aptallar yalan konuşur
- 1 yıl
işte senin gibisi pek kalmadı o yüzden değerini herkes bilmez.
Soran1 yılMaalesef oyle acı ama gerçek
- 1 yıl
hangi şehirde yaşıyorsun
Soran1 yılAnkara
- 1 yıl
memur şehri :) ne iş yaptığını merak ettim
Soran1 yılYalışmıyorum
- 1 yıl
ne yapıyorsun peki günün nasıl geçiyor
Soran1 yılEv kızıyım elişi yapıyorum satıyorum
- 1 yıl
ev kızı olarak sürekli evde durarak birilerinin sana ulaşması elbet daha zor olmuş.. tanışmak istese biri nasıl tanışacak seninle? ailenden izin mi istemeli mesela
Soran1 yılSosyal medya diye bir uygulama varya artık 😅ben
- 1 yıl
elişi çalışmalarının instagram sayfası var mı
Soran1 yılYok sosyal medya satmıyorum
Soran1 yılNormal hesap var tabbi
Soran1 yılNeden sordun bu arada
Soran1 yılAlacanmı 😅
- 1 yıl
seni alacam:)
Soran1 yılOooo bu kadar kolaydı beni almak 😅
- 1 yıl
evkızısın evinde alınmayı bekliyorsun işte
Soran1 yılİçte siz erkekler bu kadar basit bakıyorsunuz olaya
- 1 yıl
şimdi bana sen sosyal medya diye bi uygulama var artık dedin.. bende talip olduğumu belirttim. Ama ev kızları genelde evlenirken çok şey istiyorlar. o yüzden düşününce talip olmaktan vazgeçtim.
Soran1 yılSenden böyle bir şey istedikmi kendin çalıp kendin oynuyorsun ben evde durmayıp gezenlri çok iyi biliyorum ama zaten siz oyle onları daha çok beğeniyorsunuz ben onlar gibi para kazanıyorum diyip o kafe şu parklarda o restoranda erkek arayışında değilim. bu arada herkes için geçerli değil bu sozum bu arada herkes okuyacak çalışak diye bir şey yok okumayan çalışmayan kızlar sanki evde koca bekliyor düşüncesinden çıkın ben üniversite bitirip hemen evlenenleri çok görüyorum herkes nasıl isterse öyle hayatını yaşar. Bu arada ben sosyal medya var deyince sana yol göstermedim biriyle tanışmak için illaki ailenin haberi olacak mı dedi ben de soysal medya diye bir şey var istersem istediğim kişile tanışır görüşürüm dedim ama istemiyorum
- 1 yıl
bu kadar uzun yazmana gerek yoktu. ben evlenmekten vazgeçtim. ciddi ilişki için düşüncelerim vardı. kafamdaki profile uygundun. ama sonradan kendimce bi yol çizdim kendime.
Soran1 yılEn iyisini yaparsın sağdan sağdan gidersen iyi yaparsın senden çok var çünkü
Soran1 yıl@BADAKÇI sana gelecek olursak burdaki kadınlar escort sa sen nesin peki iyi aile çoçuğumu pavyondaki kadınlar tatlım oraya gelenlerde tatlım çoçuğu oluyor. böyle yazınca sen anlamasın eleguneferidun anlatsan iyi bunun anlama kıtlığı var
- 1 yıl
Hayatimda pavyona, geneleve vs gitmisligim degil yakinindan gecmisligim yok. Gunahlarimi almaya hevesli bir disi daha. Hayatimda birlikte oldugum hicbir kizi aldatmadim ve yalan soylemedim. Kendilerinden ayrildiktan sonra dahi ileride iliskileri hicbir suphe barindirmasin diye telefon numaram dahi herseyimi degistirdim. Benden ayrilan bir kiz bana adamsin, olmadi ama iyi ki seninle guzel 2 sene gecirdim, hersey gonlunce olsun demisti. Simdi sen bildigini okumaya devam et abla.
Soran1 yıl@BADAKÇI sen bildiğin yerden okuyorsun hiç tanımadığın insana eskortsun diyorsun ben sana Sen şuraya buraya gidiyorsun demedim buradakilerin %90’ı 5 eskortsa senin burada ne işin var dedim git daha temiz sitelerde takıl öyleyse eğer sen de buralarda dolanıyorsan demek ki sen de düzgün biri değilsin hiç tanımadığınız insanlara yargılıyorsunuz ama siz yargılayınca kabul etmiyorsunuz böyle bir dünya yok ben de hayatımda bir erkeğin elini tutmamışım kendimce bazı SORULAR soruyorum ve sonra eskort muamelesi görüyorum sence bunu ben hak ediyor muyum kimseye hakaret etmem hak edene hak ettiği gibi cevap veriyorum
- 1 yıl
@BADAKÇI iki kişi konuşurken üçüncüye bk yemek düşer diye bi söz var bilir misin. ne işin var bu muhabbette senin. şimdi bu başlığa bi daha yorum yazma
Aşk İlişkileri konusunda 896 cevap paylaştı. selam her yaşın ayrı bir güzelliği vardır mutlaka ama burada kişinin bu aile kavramına ne kadar hazır olduğu da çok önemlidir ben ce ve tabiki bunu yapmak için beli bir yaşa gelmek gerek.. 30 yaşlar gibi
00 Yorumla
1 yıl30 yaşında ki bi kadınla yaşımdan dolayı, artık hayatın ne olduğunu öğrenmiş ve karakteri oturmuş olacağını düşündüğüm için. Kişisel görüşümdür saygılar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılKendisiyle beraber kötü bir profili kıyaslıyor ve tercih kendisinden yana olunca da mutlu oluyor. Kendisi çalıp kendisi oynuyor.
01 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle oluyor
1 yıl25 aşağı bir kız abazan olur. Ne yaptığını bilemez. hoppala olur. 30 geçmemiş isterim. 30 kadar bir kız, baki. reyim diyorsa tecrübesi yoktur. Erkekten hiç anlamaz ki? iş yerinde kız var bana diyor 33 yaşında bakireyim diye. Keşke hayatını yaşamış olsaydı. Boşa geçen yıllar. Bilmem. Eskiden ben de senin gibi düşünürdüm. Şimdi hiç aldırmam. Hayatimi yaşarım. Din kültür her şeyi sildim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl30 yaşında bir kızın hiç sevgilisinin olmaması bana inandırıcı gelmeyeceğinden evlenmek istemem yani. 20 yaşında kızla da evlenmem genel olarak evlenmeyi tercih etmem. Avrupa’da ki gibi nikah olmadan birliktelik yaşarım daha iyi.
024 Yorumla
Soran1 yılBakın ozelikle bunu yazdım 30 yaş diğince hep sevgilisi olmuş kesin deniliyor bunlar hep on yargı bide kimle ne yaptığınız sizi ilgilendiyor
Cevap sahibi1 yılYa nasıl olmasın ki? 30 yaş diyorsun yani az mı? Bunun maddiyat ile de alakası yok 30 yaşında sanki milyoner mi oluyoruz? Ben 27 yaşındayım ve 30 yaşında arkadaşlarım var Asgari Ücret çalışıyorlar ve Aile desteği var üzerlerinde durum böyle yani. Kızlar eğer evlilik maksadı ile görüşmelerini yapsalardı ben evlenirdim her ikimizinde ailesi destek verirdi bir yuvamız kurulurdu ve ikimiz de çalışırdık. Ama şu an da öyle bir durum yok ve kadınların 30 yaşında evlenmek istemesi garip şüphe ile karşılanır bir durum sanki Tıp Fakültesi okuyup üzerine yüksek lisans yaptılar ve Profesör falan oldular. Eğitimi ve Kariyeri bahane ediyorlar.
Soran1 yılbazen konuda haklısın.30 bilmem 29 yaşında hiç sevgilisi olmamış birini tanımıyorum anlatmak istediğim şey bu aslında örnek veriyorum bir kızla tanıştın 20 yaşında ve sana diyor ki benim hiç sevgilim olmadı buna fazla kurcalamadan inanırsın dersin ki daha 20 yaşında daha çok genç olabilir olmamış ama 30 yaşında biri benim hiç sevgilim olmadı dediğinde hayır kesin olmuştur diyorsunuz sevgilisi olmamışsa sevdiği olmuştur unutamadığı biri olmuştur hemen şunu düşünce aklınıza geliyor ya mesale kadın erkek içinde geçerli Bir erkek için de böyle düşünülebilir 30 yaşına gelmişse kesin sevgilisi olmuştur ama 20 yaşında olmamıştır ama insanların ettikleri olur karakteri olur düşünceleri olur inançları olur bir de şu kavramdan bakmak lazım.30 yaşına gelmiş flört etmiş olabilir birilerine aşık olmuş olabilir ama sevgili çok farklı bir kavram yani şöyle d net konuşayım 30 yaşına gelmiş daha önce sevgilisi olmamış öpüşmemiş biriyle elini tutmamış kı 18’ine basmadan cinsel ilişki yaşayan kızlar da var evlilik konusuna gelecek olursak evet artık gerçekten maddi manevi olarak çok zorlaştı kızların istekleri çoğaldı bir kere evleniyorum diye boş gereksiz bir sürü masraflar yapılıyor kariyer okumak gerçekten bak bunu bahane yapıyorlar nasıl yani bak şunu desinler ben okumak istiyorum evlenmek istemiyorum bu herkesin en doğal hakkı çalışıp kendi paramı kazanıp gezip tozmak hayatımı yaşamak istiyorum dese ay ben kariyerim olmadan evlenmeyeceğim diyorsa külliye yalandır ben de buna inanıyorum eğer istediği uygun birini bulursa hemen değerlidir
Cevap sahibi1 yılDoğru söylüyorsun yaş ile alakası yok ama insanın aklına şu geliyor ortam hızlı yani bu yaştakiler bile yapıyorsa ondan büyükler neler yapmıştır diye insanın aklına gelmiyor değil. Erkek ve Kadın aynı değil ayrıca çünkü kadınlara talep çok olduğundan onların partner bulması çok kolay oluyor. Ben 27 yaşındayım benim de hiç sevgilim olmadı ama ben bir kıza asla güvenmem yani çünkü seçenekleri çok fazla günde kim bilir kaç kişi yazıyor istek atıyor vb. O yüzden kimseye güven yok. Ayrıca bakıyorsun genç iken pas vermeyen kızlar 30 yaşına gelince evlenmek istiyor bu sefer de diyorsun şimdi ne değişti diye o yüzden ben asla evlenmem yani Avrupa’da ki gibi nikahsız birlikte yaşarım aynı evde sadece o kadar. Evlilik artık eskide kaldı yani bizden önceki nesillerde.
Soran1 yılBu sizin tercihiniz bende hiç evlemem gerekirse ama nikahsiz bir ilişkidede olmam güven konusunda gelirsek bende erkeklere hiç güvenmiyorum bir gunde 10 kıza yaza bilirler
Cevap sahibi1 yılBak sorun ne biliyor musun? 30 yaşına kadar beklemek ve sonra evlenmeyi düşünmeleri işte sorun bu aslında. Neden 30 yaş yani çok geç değil mi? Ben 60 yaşında emekli olacağım ve kadının da bir menopoz dönemi var çocuk yapsak çocuk büyüyene kadar zaten ben emekli olacağım. Doğru yazar ama cevap alamaz sorun orada 😀
Soran1 yılMevzu derin havalar serin en güzel yerin bilmem nerelerin
Soran1 yıl😅😅😅
Cevap sahibi1 yılBu ne demek şimdi
Soran1 yılKime ister 20 kimi ister 30 kimi 40 ya da benm fikrimi sorarsan dogru zaman dogru kişi ile olması
Cevap sahibi1 yılHayır işte öyle olmuyor benim karşılaştığım 30 yaşında ki kızların davranışı genç kızlar gibi değildi konuşmak daha kolay temas daha kolay hatta kendileri geliyordu ben uzak duruyordum kendileri yanaşıyordu ve sordukları soru bana ; sen evlenmeyi düşünmüyor musun? asgari ücret ile nasıl geçineceksin? Bu kişilerin genç zamanlarında bana pas vermeyeceklerine yemin edebilirim ama kanıtlayamam. 30 yaşında kafaya dank ediyor birden ve evlenmek için birini arıyorlar. Kriterleri var yine ama birini bulamadıkça bu kriterleri düşürüyorlar. Kimse kusura bakmasın ben enayi değilim. Neyin ne olduğunu görüyoruz gözlemliyoruz. Akıllı ve Zeki bir adamı asla kandıramazlar. Yalan ve Manipülasyonda ne kadar usta olursa olsunlar beni asla aldatamazlar.
Soran1 yılBen senin zeki olduğunu düşünmüyorum halk dili İle konuşuyorsun ve yaş ilerledikçe kriter azalmıyor hatta daha fazla oluyor sadece dış gorunüşe okadar bakmıyolar sana denk gelenler yep kaşarlarmış boş ver sen olalır
Cevap sahibi1 yılBen sadece gözlemlerimi ve deneyimlerimi aktarıyorum ve tekrarlıyorum bana gençlikte pas vermeyen bir kız 30 yaşına geldiğinde pas veriyorsa bunda sorun vardır.
- 1 yıl
28 yaşındayım hiç sevgilim olmadı var böyle temiz kızlar hala ama hak edene işte
Soran1 yıl@günes121212 yok diyo kardeş
Cevap sahibi1 yılEfendi Erkekleri asla elde edemeyeceksiniz bu saatten sonra üzgünüm bu hakkınızı kaybettiniz 😀
Soran1 yılSen niye bu kadar dolusun ya
Cevap sahibi1 yılDoluyum çünkü gerçekler bana göre çok acımasız ve karanlık eskiden cahil olduğum için daha mutluydum hayata çok masum ve saf bakıyordum pembe tablolardan bakıyordum
Soran1 yılAnladım seni çok kırıp dökmüşler
Cevap sahibi1 yılYoo kimse kırıp dökmedi hiç sevgilim olmadı ki
Soran1 yılSadece gözüm açıldı diyon aynı kafadayız şu an
Cevap sahibi1 yılAsla aynı kafada olamayız çünkü sen bir kadınsın.
Soran1 yılO anlamda demedim eskisi gibi saf degillim ama her duyduğumda inanmıyorum demek istedim
Cevap sahibi1 yılAnladım ama kadınlar bana hiç masum gelmiyorlar artık
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılSenin için çok üzüldüm demek ki sevdiğin çocuk cinsellik düşkününü birisi ve yollu seviyor yapacak bir şey yok yoluna bak saf olma
01 Yorumla
Soran1 yılBenm sevdiğim yok 😅safım haklısın bu konuda
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılBenim icin sohbeti sadakati onemli. Gecmisiyle bir isim yok
112 Yorumla
Soran1 yılBu da guzel cevap Ben de ikisi de değilim zaten sadece insanların düşüncelerini baanlamaya çalışıyorum üstteki yazıları okursanız ne dediğimi anlayacaksınız
Soran1 yılÇogu erkek cinselikle ilgili cevaplar veriyor
- 1 yıl
Kimsenin gorusune bakmiyorum. dusuncemi soyledim
- 1 yıl
Hersey onemlidir ama cinsellik bir iliskinin baska seviyesidir her Zaman herkesle konusulmaz
Soran1 yılO kadar haklısın ki
- 1 yıl
Keske hersey Boyle olsa
Soran1 yılBoyle degil maalesef 😔
- 1 yıl
Senin Yas kav
- 1 yıl
Yasin kac
Soran1 yıl29 senin
- 1 yıl
30 yasindayim burcun ne
Soran1 yılBoga
1 yılTabi ki 30 yaşındakiyle evlenirdim. Olgunluk kadına çok yakışıyor ben ergen biriyle yapamam.
02 Yorumla
Soran1 yılBuda sizin tercihiniz
- 1 yıl
Aynen öyle
Gizli Üye(36-45)1 yılBenim de kafam karışık bu konuda kararsızım. 30 olsun desem çogu kilolu sarkmış büyük memeli oluyor oysa ben sıkı vücutlu ve küçük memeli seviyom.
04 Yorumla
Soran1 yıl😅😅
- 1 yıl
Ne cahil insanlar var
Soran1 yıl@günes121212 oynun tercihi o canm benm ben bu soruyu sorunca butun cevap açıktım
Cevap sahibi1 yıl@günes121212 Niyeymiş. küçük meme sevmek suç mu. Kadınlar orta yaşa gittiklerinde memeleri büyüyor ben sevmiyorum büyük.
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. evlilik başka gençlik başka, o kadar penisle meşgul olmuş kız 20 de olsa 15 te olsa evlenilmez.
00 Yorumla
1 yıl25-30 yaş arası. İleride birden fazla çocuğumun olmasını isterim çünkü
08 Yorumla
Soran1 yılEvet çünkü ne
- 1 yıl
Çünkü ne kadar genç olursa ilerde sıkıntı çekmez cocuk için 35ten sonra sıkıntılı oluyor
Soran1 yılKaç tane çoçuk istiyorsun
- 1 yıl
inşallah 3 kızım olur hep böyle dua ediyorum :D Daha fazlası da kabulüm :D
Soran1 yılÜç iyi bence
Soran1 yılDilediğin gibi olur sağlıkla evlatların olur
- 1 yıl
İnşallah <3
Sizin de sizi seven eşiniz cocuklarnız eviniz arabanız inşallah <3
Soran1 yılİnaşaaalah
2'sini de beğenmedim 😄
3. seçenek yok muydu? 🤣
01 Yorumla
Soran1 yılBiraz deli dolu seni dovmeli 25 yaş
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yıl20 yasinda bir kizla evlenmem. Daha cocuk sayilir. Evlilik yasi 25 den asagi olmamali
01 Yorumla
Soran1 yılBencede
- Aşk İlişkileri konusunda 337 cevap paylaştı.
1 yılTabii ki 30 yaşında bir kızla evlenmek isterim sorumluluk sahibi yapsın değerini bilecek
08 Yorumla
Soran1 yılMantıklı ama diğeri daha genç
- 1 yıl
Peki ben şöyle sana sorayım sen kaç yaşında bir erkekle evlilik yapmak istersin
Soran1 yıl28ile 35 arası
- 1 yıl
Gönlüne göre bir eş bulman duasıyla
Soran1 yılGönlüme göre hiç olmadı bune kadar
Soran1 yılBundan sonra olur inşaallah
- 1 yıl
Eğer olmadıysa en güzeli olacağı içindir
Soran1 yılUmudumu kesmedim ama azalıyor da artık
Gizli Üye(36-45)1 yılÖyle bir anlatmışsın ki 30 yaşında sıfır km mi yoksa düşük kilometre genç bir araba mı gibi olmuş
01 Yorumla
Soran1 yılHiç güleceğim yoktu
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılTek ve net bir cevabı var kiminle anlaşıyorsam Onunla bitti
00 Yorumla
1 yılKendini bilen sorumluluklarını bilen kişiyle tabiki hayatını birlestiririm
00 Yorumla30 yaşındaki bir kadınla tabikide her anlamda sana yetebilecek birisi olsun isterim ben
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl30 yaşında oturmasını kalkmasını bilen, edepli hayalı tesettürlü, sevgi dolu olanı :))
18 Yorumla
Soran1 yılSiz kaç yaşındasınız
Cevap sahibi1 yıl29, siz tam da yazdığım gibi misiniz yoksa 🙈
Soran1 yılBende 29 birnebi yakınım ama ikiside ben değilim
Cevap sahibi1 yılMesela nasıl merak ettim, bende ilişkiye falan girmedim hiç hamdolsun
Cevap sahibi1 yılYaşıtız yani :)) ne güzel
Soran1 yılHarama yaklaşmamışsın ne guzel evet yaşıtız
Cevap sahibi1 yılTanışalım mı uygun ise, gönlüm yalnızlık yaşıyor sadece
Cevap sahibi1 yılPeki...
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılAnlaştığım iletişim kurabildiğim kadınla evlenmeyi istiyorum
05 Yorumla
Soran1 yılDoğru su da o
- 1 yıl
Doğrusu çıkar karşımıza inşallah
Soran1 yılGeciktirildi, reddedilmedi. Peygamberler bile beklemek zorundaydı:
Hz. Yusuf kuyuda bekledi.
Hz. İbrahim ateşte bekledi.
Hz. Eyyûb iyileşmeyi bekledi.
Hz. Yunus balığın karnında bekledi.
Sana reddedildiğini düşündüren şey nedir?
Soran1 yılSabır
- 1 yıl
Eyvallah
Gizli Üye(25-29)1 yıl30 yasinda her kiz oyleyim diyor ama bircogunun gecmisi prno starlariyla yarisiyor
01 Yorumla
Soran1 yılO bilir
Gizli Üye(25-29)1 yıl30 yanındakini isterdim onla bunla sürekli gezeni ne yapayım
08 Yorumla
Soran1 yılPeki siz de oylemisiniz
Cevap sahibi1 yılEvet kendimde olmayan bir şeyi karşımdakinden beklemem
Soran1 yılKaç yaşındasın
Cevap sahibi1 yıl27 oluyorum bir kaç aya ne yazık ki
Soran1 yılNeden öyle soyledin ya bende 2 ay sonra 29 olacsm olacağım takma relax
Cevap sahibi1 yılYaş sayıdan ibaret aslında benim için ama yine de bir burukluk oluyor ufakta olsa 30 a yaklaştıkça :)
Soran1 yılTabi bir burukluk olmazmı olur tabi ama 30 yaşında ne olcak sanki hisettigin yaş önemli ben kendimi 25 gibi hissediyorum 20 gibi görünüyorum düşüncem 35 ama olan 29 😅
Cevap sahibi1 yılEvet haklısın o zaman senin yaşını biz 25 e bağlayalım 😄
Gizli Üye(30-35)1 yılBoyu boyuma huyu huyuma uygun olsun 20 yaşında olanı tercih ederim
00 Yorumla
1 yılHem yaşıma yakınlığı ile hemde uyum sağlayacağımı düşündüğüm için 30 yaşında biriyle evlenmek isterdim
05 Yorumla
Soran1 yılKaç yaşındasın
- 1 yıl
32
Soran1 yılBende 29
- 1 yıl
Yaş olarak idealiz
Soran1 yılEvetttt🤗
1 yıl30 yaşında hiç sevgili olmamış biri elbette, erkeklerle işi olan hatta daha önceden sevgilisi olmuş kız bile istemiyorum.
01 Yorumla
Soran1 yılNeden istemiyorsun geçmişi birini sevmiş ol bilir
Konu yaş olsaydı bir çok çift mutlu olurdu uyum fikir kişilik anlayış. çaba çok şey var
11 Yorumla
Soran1 yılDogru aynen öyle
1 yıl30 yaşındakini tercih ederim çünkü hayat tecrübesi var ve sorumluluklarının farkında
00 Yorumla
1 yılyaşın çok önemi yok ama anlattığın şartlara bakarak 30 derdim
04 Yorumla
Soran1 yılNe konuda çok önemli yaş
- 1 yıl
önemli değil dedim zaten :)
Soran1 yılPardon yanlış oldu 😅
- 1 yıl
:) :)
1 yılBenim için yas olarak fark yok kisisel olarak kendini geliştirmesi önemli karakteri ve güvenirliği önemli
00 YorumlaAşkımı hangisi hak ediyorsa onunla, sonuçta ikisininde fertilitesi taş gibi...
05 Yorumla
Soran1 yılFertilisi ne demek laaa
Soran1 yılO ne gerçekten 😟
Soran1 yılAllah canını alsın dogurkanlık demeki hiç gogle aklıma gelmedi
Ben 23 yaşındayım aslında buna rağmen 30 yaşında biriyle evlenmek isterdim ama çoğuna ters geliyo
00 Yorumla36yim 30. 20 ne aq. Subyanci degiliz. Pedofili hic
010 Yorumla
Soran1 yılÇok güzel böyle olmaman çünkü onlar hasta insalar
Soran1 yılSubyanci Olmam guzel diyorum
Soran1 yılPislik terbiyesiz olmaman iyi diyorum anlamıyorsun olman iyi diyorum anlamıyorsun ben senin ağzını ayarını saygımı bozmak istemiyorum
Soran1 yılYuru git badakçımısın patlıcanlımısın nesin sinir oldum sana 🤢
Soran1 yılBuda beni alanın derdi olsun sen dert etme ablası😝
Soran1 yılAynen öyle dedi
Soran1 yılAlmadım
Aşk İlişkileri konusunda 790 cevap paylaştı. Mümkünse otuz olsun ya
018 Yorumla
Soran1 yılMümkündür 😅
Soran1 yılNasıl ihtiyaç biraz daha açıklayıcı olur musun
Soran1 yılYa zaten ciddi Bir ilişki istiyorsan ya da evlilik istiyorsan böyle bir şey istemem çok normal ben de öyle istiyorum daha doğrusu ama bilmiyorum ya bu gece enerjisini seviyorum yani onların o heyecanı sana da yansıyor aslında ben buradan 20 yaşındaki genç kızları daha çok tercih edeceklerini düşünmüştüm gerçekten bak ama çoğunlukla 30 yaşındaki olduğunu daha çok tercih etmiş insanlar çok mu yorgun bir şeyleri artık tahammülsüz mü anlayamadım ama insanlar artık yorulmak istemiyor
Soran1 yılYa zaten 30 deyince yaşlı olunmuyor ve daha çok düşünüp hareket ediyor ve biraz sıkıcı oluyorlar😅
Soran1 yılBende değilim 28 sizim 29 olacagım sene 30 hayırlı sı 😅😅😅
Soran1 yılSana bir şey soyliyim 23 gibi hissediyorum 😅aramızda kalsın
Soran1 yılTeşekkür ediyorum 🤗
Soran1 yılProfil de ki sen misin
Soran1 yılHiç yaşını göstermiyorsun 20 derim en fazla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yıl30 tabii. 20 lik cocuklarla ugrasilmaz.:)
05 Yorumla
Soran1 yılDeme öyle
- 1 yıl
Gulumsettin :) Ben yasima gore cok kucuk kizlarla zor oldugunu dusunuyorum.
- 1 yıl
Yani 20 yasinda biri beni tasiyamaz, kaldiramaz :)
Soran1 yılDoğru oyle genel olarak benim de 24 yaşında bir talibim olmuştu çoçukla oturduk tanışalım dedik aile içinde hal hareketleri bana çok çoçukça geldi bunula anlaşamam dedim bana yinede on yargılı olaylım derim yaşından çok olgun aklılı davranan insalar tanıyorum
- 1 yıl
Elbette yaşından olgun davranan çok insan var ama onlar genelde istisna olabiliyor. genel olarak insanlar yaşını ve zamanını yaşıyor.. benlik değil en azından.
1 yıl30 yaşındakini alırım temiz dürüst
08 Yorumla
Soran1 yıl20 olunca dürüst temiz ola bilir
- 1 yıl
15 yaşından beri erkeklerle çok ilgilenmiş istemem nasıl temiz
Soran1 yılCinsel ilişki acısını demiyorum yani flört emiş sevglisi olmuş
- 1 yıl
İstemem
Soran1 yılPeki sen öylemisin
- 1 yıl
Benim ilk sevgilim 5 yaşında ana sınıfında olmuştu ismini bile hatırlıyorum 😂
Soran1 yılAyyy gerçekten mi çok tatlısın eger gerçekten oyleyse hakkındır 💛
Soran1 yılYaş kaç
15 yaşından önce ne yapıyormuş bu genç kızımız
01 Yorumla
Soran1 yılNe bileyim
1 yıl20 yasindaki bakireyse olur :)
020 Yorumla
Soran1 yılBakire değilse
- 1 yıl
olmaz
Soran1 yıl30 bakire ise
- 1 yıl
30 bakireyse de olmaz 20 bakireyse
Soran1 yılÇıtır seven😅
- 1 yıl
yani citir seviyorum :)
Soran1 yılÇıtır maksatın ne
- 1 yıl
citir kiz lazim fb için 😏
Soran1 yılFb gerken fenerbamçemi
- 1 yıl
fakbadi 😁
Soran1 yılDur goglede bakayım
- 1 yıl
baktın mı neymiş uyarsa yaz konusalim 😁
Soran1 yılBaktım da hiçbir şey bulamadım benmde yek gayem seninle konuşmaktı
- 1 yıl
peki 😁
Soran1 yılNeydi nasıl oluyor o kızlar ferrariyidi neydi
- 1 yıl
reelde karşılıklı cinsel ihtiyaç karşılamak için fakbadi oluyorsun
Soran1 yılHeee kaşar diyon bunun 20 si 30 40 yok bu karekter meselesi
- 1 yıl
ne alaka kiz 😁 cinsellik bir ihtiyaçtır yaş sınırı olmaz ki
Soran1 yılHer gelene yyapan erkekte kadında benm nezlimde oyle i
- 1 yıl
peki bakalım
Gizli Üye(45 üstü)1 yılhiçbir erkekle yakınlaşmamış kızlar çok etkiliyor beni. hemen evlenirim öyle biriyle
013 Yorumla
Soran1 yılSen kaç yaşındasın çoguda tecrüben daha iyi diyo
Cevap sahibi1 yılBenim hiç yakınlaşmamış tecrübesiz kız çok hoşuma gidiyor çok etkiliyor öylesini çok istiyorum. 35 ben
Cevap sahibi1 yılsen nasıl erkek istiyorsun
Soran1 yılNeden peki
Cevap sahibi1 yılkorkma yemem seni
Soran1 yılBen nasıl erkek isterim boş ver beni
Cevap sahibi1 yılneden merak ediyorum düşüncelerini
- 1 yıl
Yalnız temiz olan kızlarda temiz erkek istiyor yani boşuna hayal kurma dayı
Soran1 yıl@günes121212 aynen öyle agzına sağlık
Cevap sahibi1 yıltemiz olmadığımı nerden biliyorsunuz teyze @günes121212 ve teyze soran kız
Cevap sahibi1 yılteyze @günes121212 sen erkek fatmamısın. dayı lafını kahvede yetişen erkek fatmalar kulllanırda. sanırım sende östrojen yerine testesteron daha çok salgılanıyor
Soran1 yılBen dun 8 ci kez teyze gun 8 tane yeğenim var teyze olmakta çok güzel 😅🥰
Cevap sahibi1 yılne güzel 😊
- Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
1 yıl30 yaşında bahsettiğin kadın tabi ki.
10 Yorumla Kesinlikle 30 yaşındaki
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBu işlerin yasi yok artik anlayin sunu
21 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle canım
1 yıl30lu olanla aklı başında kişi en iyisir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yıl20 yaşındaki kızla evlenmek istemem
00 Yorumla
1 yılBence yaşı çokta önemli değil karakteri önemli
00 Yorumlayaş ne alaka kral onu anlamadım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. 30 iyidir hatta 35 en iyisi
00 Yorumla20 ile 30 yaş arası bence
00 Yorumla
1 yıl30 yaşındaki sensin anladım 😃
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 873 cevap paylaştı.
1 yıl20 genç olur bana göre 30 olabilir
00 Yorumla
1 yıl30 yaş olgun daha jyi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
1 yıl20 yaş çıtır iyidir insanı gençleştirir
00 Yorumla - Devamını Gör (58)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer