• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Kaç yaşında evlendiniz veya kaç yaşında evlenmek isterdiniz?

Nightwalk35
Nightwalk35 Takip Et
Master Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
14
Yapay Zekaya Sor
Kaç yaşında evlendiniz veya kaç yaşında evlenmek isterdiniz?
Cevapla
Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Abdullahkaymak
    Abdullahkaymak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Şimdi tam zamanıdır diye düşünüyorum…
    Fakat evlilik zor bir sınavdır, dersine iyi çalışılmalı ve cevapları en iyi şekilde verilmeli. Aksi takdirde sınavdan geçemeyiz. Bu sınavın zorluğunu aleyhisselatu vesselam efendimizin şu sözünden anlıyoruz. Nedir o;
    “Evlenen, îmanın yarısını tamamlamış olur, kalan yarısı hakkında ise Allahtan korksun!”
    Bütün ibadetler emirler yasaklar ne kadar nefse zor ise bunların toplamı evliliğe eşittir. Fakat sınavına iyi çalışanlar her zaman başırılı olurlar. Bu zorluk bizi sakın vazgeçirmesin.
    Peygamber aleyhisselatu vesselam Sizden evlenmeye güç yetirenler evlensin.” (Buhârî, Nikâh,)
    “Nikâh benim sünnetimdir. Benim sünnetimden yüz çeviren benden değildir. Evleniniz. Çünkü ben diğer ümmetlere karşı sizin çokluğunuzla iftihar ederim.” Buyurmuştur…
    Evlenelim ama Allahın rızası için, nefsimizin hevası için değil…
    Allahım cümlemize hayırlı eşlerle yuva kurabilmeyi nasip eylesin…

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • yeterhayeterhayat
    yeterhayeterhayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 67%
    +1 yıl

    30 una kadar yolu var günümüzde. Çünkü zihin ancak yeni yeni oturmaya başlıyor. Daha eski zamanlarda bu yaş daha da aşağıdaydı. Günümüz için min 25 bence.

    2
    46 Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      +1 yıl

      Sen ne diyon be abi hayırdır booolumm 😂😂😂

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      +1 yıl

      @ByBrawo okudum şimdi ben de şaşırdım hahahahha ben ne anlatıyom la 🤣

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      +1 yıl

      Ahahhaa 😂😂😂

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Siz ne anlatıyonuz abi 😂😂

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      +1 yıl

      Bende onu anlamaya çalışıyorum kardeşim 😂

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      +1 yıl

      Paşam 21 inde evlenmiş ya. Bu devirdekileri de 21 inde olgun olur sanıyor

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Bir şey fark ettim. 20 li yaşlarda olgun olamayan sonradan hiç olgun olamıyor mesela. 30-35 yaşında çocuklar görüyoruz sonra etrafta. Bence karakter meselesi tamamen

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      +1 yıl

      Bir bakıma hak veriyorum. Şöyle ki, eski devirde olgunlaşabilen sayısı çok daha fazla. Hayat şartları mı dersiniz , kuşak çatışması mı bilemem :)

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ben yetiştirilme tarzı diyorum. Zamane insanlari çocuk gibi yetiştirdiler. Ondan olgunlaşamadılar

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      +1 yıl

      Mantıklı, saygı duyuyorum 😊

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Teşekkürler :)

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      +1 yıl

      @yeterhayeterhayat paşam 30 yaşında insan seçici oluyor evde kalıyor 😂

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @ByBrawo evet doğru. Ben 25 giricem yakında ona rağmen çok seçiciyim. En güzeli genç yaşta evlenmek gerçekten

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      +1 yıl

      Ya bu ne anlasın kardeşim yaa anca rap yapsın 😂

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      +1 yıl

      Seçici olsun ki yanlış limana demir atmasın. Aklı başında olsun ki üzülmesin.

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      +1 yıl

      Seçmeyi bilmeyen o yaştada seçemez

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Seçici olunca da aradığını bulamıyorsun işte bu sefer daha kötü

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      +1 yıl

      25 ten 30 a kadar ararsın, 30 da da mantık evliliği ya da görücü usulü dönersin. Kadınlar için bu 22-26 arası olarak güncellenebilir. Onlar daha çabuk olgunlaşır çünkü.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Zor bu işler ya

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      +1 yıl

      @ByBrawo respect mi atayım yani hahaha
      20 li yaşlardan daha iyi seçeceği kesin reis hahah

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      +1 yıl

      Ben bilmem uzatmaya gelmez bu işler ben görücü usulü evlendim 21 de önemli olan evlendikten sonra tavırların

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @yeterhayeterhayat yok bence kesinlikle kesin değil. Abi 21 inde bulmuş doğru insanı. Direkt kader diyip susuyorum

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      +1 yıl

      Ben 21 yaşında 30 yaşındakinden daha mantıklısını seçtim aslanım 😎

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @ByBrawo bu arada ayıptır sorması görücü usulü olarak ne kadar sürede tanışıp evlendiniz

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      +1 yıl

      3-4 ay felan sanırım 😂

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      +1 yıl

      O brawonun olgunluğuna denk gelmiş. şu an 21 yaşında olan biri eğer hayatın sillesini yememiş ve normal bir ailede yetişmişse , olgunlaşabileceğini sanmıyorum ben. Tabi ki istisnaları tenzih ederim. Ama kaide bozulmaz. Eski devirde 20 yaşına gelen 100 kişiden 90 ı olgunlaşıyorsa, bu devirde 100 kişiden 10 u olgunlaşıyordur. Bu benim kişisel fikrim.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @ByBrawo 3-4 ayda karar verdiniz yani 😱

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Abi ben son görüştüğüm çocukla 3-4 ayda evlenmiş olsam var ya hayatım kararırdı. Ben adamın gerçek yüzünü 5. ayda görüp bastım tekmeyi. Yani biz bu süreyi neye göre degerlendiricez😂

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      +1 yıl

      @Nightwalk35 evet 🤣

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      +1 yıl

      Bu yazdığın paragraf niteliğinde yazıdan, yine benim dediğime geliyoruz işte 🤣🤣

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @yeterhayeterhayat bana mı dedin

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      +1 yıl

      Valla bilmiyorum inan, şu an algılarım kapalı, baksana yazdığım yazılarda nasıl saçmaladığıma , yani ben olsam kendimi engellemiştim çoktan 🤣

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Yok beee sorun yok 😂

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      +1 yıl

      Anlıyorum seni kardeşim 😂

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      +1 yıl

      @ByBrawo Paradan yana sıkıntı olmasa 18 ine girer girmez evliliği düşünen ve babama evlendir diyen ben 🤣🤣

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      +1 yıl

      Babam pişman olmuştur şimdi 😂

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      +1 yıl

      Baban

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Liseyi 3 seneden 4 seneye çıkarırlarsa olacağı bu. Üniversitedeki bir çok bölümün de süresini uzattılar. Eğitim süresini bu kadar uzatırlarsa olacağı o zaten günümüz şartlari çok kötü maalesef

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ya da diğer çözüm çocuk evlenmek istiyorsa okulu bitirene kadar aile destek olacak.

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      +1 yıl

      @ByBrawo O zaman da imkan yoktuz şimdi de imkan yok. Sıkıntı yok 🤣🤣
      @Nightwalk35 ben liseyi 2 de bıraktım. Okuma imkanım olmadı maalesef.

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      +1 yıl

      Hayırlısı be kardeşim

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @yeterhayeterhayat anladım. Hayırlısı olsun ya. Bak kimi insanlar 21 yaşında 3-4 ayda evleniyor, kimisi 30 yaşında birini bulup 3 sene görüşüp evleniyor sonra ayrılıyor falan. Yani tüm bu uçurum farklara bakınca olayın tamamen kader olduğunu görüyoruz bence. Ne görüşme süresi belirli ne de kiminle ne zaman karşılaşacağımız. Hayat sürprizlerle dolu bir macera 😂

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      +1 yıl

      Ve vurdu gol oldu konu kilit 😂

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      +1 yıl

      @ByBrawo kim kimi vurdu noluyor ahahha, bence de kilit olsun artık 40 yorumu devirdi, soruya daha az görüş gelmiştir 🤣🤣

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Şu an 25'im ve evlenmek istiyorum fakat maddi durumum buna el vermiyor ayrıca bu yüzden henüz bir aday bile yok. Lütfen bana da dua eder misiniz.

    1
    7 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Allah hakkınızda en hayırlısını nasip etsin. İnşallah iki dünyanız için de mutlu olacağınız hayırlı bir evliliğiniz olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Amin çok teşekkürler, aynı duayı ben de size ediyorum...

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Amin teşekkürler...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Allah'ım nasip et <3

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Abi hayırlısı ya sen dua et sadece. Olur inşallah dert etme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İnşallah :)

      Yorumla
  • davuttkn
    davuttkn Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 56%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 304 cevap paylaştı.

    şu an ki aklım olsaydı 25 yaşında evlenirdim. İnsanın yaşı ilerledikçe seçiciliği artıyor kriterleri değişiyor hep daha iyisini istiyor.

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

9

Cevap

21

Cevap

  • BirisiOlurKendisi
    BirisiOlurKendisi Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 55%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 378 cevap paylaştı.

    Erkeklerin kadınlara göre evlilik konusunda daha geç olgunlaştığıni düşündüğüm için erkekler için 26-28, kadınlar için 23-26

    1
    6 Yorumla
    • BirisiOlurKendisi
      BirisiOlurKendisi
      +1 yıl

      Ben ise bundan 2-3 yıl sonra evli olmayı planlıyorum yani 26-27 yaşlarımda

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Aday varsa eğer planla oluyorsa ne güzel 😂

      Yorumla
    • BirisiOlurKendisi
      BirisiOlurKendisi
      +1 yıl

      Aday yok 😄

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Hahah 😂 hayırlısı neyse o olsun o zaman diyelim :)

      Yorumla
    • BirisiOlurKendisi
      BirisiOlurKendisi
      +1 yıl

      Aynen öyle, hakkımızda hayırlısı olsun inşallah

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
  • CoffeeAndCoffee
    CoffeeAndCoffee Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.

    Evlenmedim. Goca istiyom gel beni al dkdjds


    https://youtu. be/flV25Uf9yxg? feature=shared

    1
    1 Yorumla
    • CoffeeAndCoffee
      CoffeeAndCoffee
      +1 yıl

      Tüh ya link yapışmadı neyse 😂

      Yorumla
  • Nosad
    Nosad Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Parası varsa ve okumama dedtek olacaksa şu an evlenirim

    1
    5 Yorumla
    • Nosad
      Nosad
      +1 yıl

      @Blacksnake3513 neden?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @Blacksnake3513 asılma lan kıza

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @Blacksnake3513 sitede sapık çok olduğu için kimin nasıl olduğunu bilemiyorum üzgünüm. Iyi günler o zamsn

      Yorumla
    • Blacksnake3513
      Blacksnake3513
      +1 yıl

      @Nightwalk35 sapık olsam sapıkça şeyler yazarım tanımadığın insanlarla da düzgün konuş terbiye öğretmiyim sana

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @Blacksnake3513 onu ben bilemem. Bana terbiye öğretecek kişi de sen değilsin. İşine bak

      Yorumla
  • YusufK2
    YusufK2 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 857 cevap paylaştı.

    Yaş 30 oldu. Bekar geldik bekar gideceğiz bizden geçti artık. Bu saatten sonra evlilik olmaz.

    1
    2 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Hayırlısı olsun dert etme

      Yorumla
    • YusufK2
      YusufK2
      +1 yıl

      Dert ede ede hasta oldum. Saldım artık.

      Yorumla
  • theastro
    theastro Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Yaştan çok beynin olgunluğuna vakar. Lakin bir sayı verecek olursam 24-25 derim.

    1
    0 Yorumla
  • Seramikan
    Seramikan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 53%
    +1 yıl

    Tam bu aralar birine çalım atıp onunla evlenmem gerekiyor

    1
    0 Yorumla
  • Raptor06
    Raptor06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    20 civarı falan evlenmek isterdim. En verimli çağlarımız boşa gitti.

    0
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Bu saatten sonra imkansız gibi bir şey benim için

    1
    10 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Her şey için çok geç bence

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Neden böyle düşünüyorsun

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Kendime ve etrafa bakıyorum içim kapanıyor

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Hmm o konuda ben de öyleyim ya haklısın

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      ByBravo abiyle konuştuk biraz da teslimiyet sahibi olmamız gerektiğini hatırlattı bana sağ olsun.

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Maalesef 🙁

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      🙁

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Kurstaydım da ByBrawo kısmını daha sonradan gördüm 😂

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Hmm doğrudur :)

      Yorumla
  • ATABEY1299
    ATABEY1299 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    23
    Tavsiye ederim 😃

    1
    4 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      23 yaşında mı evlendiniz

      Yorumla
    • ATABEY1299
      ATABEY1299
      +1 yıl

      Evet şimdi de boşanıyorum 🙂‍↔️😀
      Sen bekar mısın

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Yapma be abi. Evet

      Yorumla
    • ATABEY1299
      ATABEY1299
      +1 yıl

      Yapacağım valla hiçte üzgün pişman değilim 😂

      Yorumla
  • gökmen88
    gökmen88 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    imkan varsa en fazla 27 olması gerekiyor çocuklarla uğraşabilmek için

    1
    0 Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı.

    Evlenmek için geç kaldım

    1
    3 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Öyle düşünmeyin. Hayırlısı olsun

      Yorumla
    • Abdullahkaymak
      Abdullahkaymak
      +1 yıl

      Duha suresi 5. Ayette rabbimiz şöyle buyuruyor;
      vakti geldiğinde rabbin sana gönlündekini verecek ve seni hoşnut kılacak…

      inna (A) llâhe me’a-ssâbirîn
      Allah sabredenlerle beraberdir…

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Haklısınız ben de sabrediyorum ama yaşlandıkça evlilik için geç kaldığımı hissediyorum hayırlısı olsun

      Yorumla
  • Leonardo638
    Leonardo638 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Erken daha. 50-55 yaşlarına gelince evlenirim paşam.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    26 ama hiç evlenmesem de olurdur.

    2
    15 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Neden öyle dediniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      10 yıldan sonra anlaşılamaz ve çekilmez oluyor.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Evlendiginiz kişiyle veya sizinle alakalı bir durum olabilir. Anlayışla konuşup bir şeyleri düzeltmeye çalışmak gerekir öncelikle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok denedi, ama beni anlamak istemezse ne yaparsın. Ben A dersem karşı Tarafta ona Devam Yok B derse, Çözüm bulunmaz işte.
      İstediğin kadar konuş, her konuştuğun alternatif olumsuz olarak size geri dönüyor.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      İşte demek ki kişiyle alakalı abi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Haklısın doğru kişiyi bulmakta kolay olmayabiliyor. Evlendikten sonra anlıyorsun her şeyi.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Tamamen kader. Dua etmek lazım sadece bunu anladım. Aramakla bulunacak bir şey değil. Bizim bulduğumuz iyi çıkmayabilir. Kimse buna gereksiz teslimiyet demesin direkt Allah'a bırakmak lazım. Her şey bunu gösteriyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yıllardır Allaha Bıraktık düzelmeside imkansız

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Allah'a bıraktık diyip düzelmesi imkansız demek çelişkili cümleler yalnız. Gerçekten Allah'a bıraktığınıza emin misiniz? Ne yaşadığınızı bilemem tabi o sizin bileceginiz iş ben sadece bitirmeyi düşünmek yerine daha yapıcı olmaya çalışıp sorunlarınızı çözmeniz taraftarıyım. Ha yine de olmuyorsa yapacak bişey yok tabi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamamen farklı dünyalar gibi. Böylece sonuna kadar gidecek mecburen.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ayrılmıyorsanız mutlu olmaya bakın. Hiçkimse dört dörtlük değil. Herkesin kusurları var. Bir başkası eşinizden daha iyi değildir yani inanın. Kimse kusursuz değil çünkü. Sadece anlaşmanın yollarını arayın, birbirinize saygı duyun. Saygı çok çok önemli bir şey. Bunu kaybetmezseniz her şey olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Uzun süredir deneniyor, tabi ayrılmakta aklımızda şimdilik yok ama.. işte sorunlar olabiliyor. Bunca yaştan sonra elbette ayrılmayı düşünmemde...

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sorunlar evliliğin tuzu biberidir. Hiç sorun yaşamasanız bu sefer hayat çok sıkıcı diye şikayet ederdiniz. İnsanoğlu böyledir. Elinizdekilerin kıymetini bilmek lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Biraz öyle gibi...

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Öyle öyle abi sen yuvana sahip çık, eşinle mutlu olmaya bak

      Yorumla
  • grazer
    grazer Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    24-25li yaşlar ideal bence:)

    1
    0 Yorumla
  • ouzinyo
    ouzinyo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Ekonomik olarak ne zaman rahatlarsam o zaman

    1
    0 Yorumla
  • LastGuest s
    LastGuest Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 954 cevap paylaştı.

    Beklemiyorum artık 😂

    1
    0 Yorumla
  • yarenimsii
    yarenimsii Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    bi uc dort seneye evlenirim ben

    1
    0 Yorumla
  • Dépaysement_
    Dépaysement_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Evlenmek istemiyorum. Rezillik resmen

    1
    0 Yorumla
  • Lazımbazıhatalar
    Lazımbazıhatalar Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Korkuyore🥲

    1
    6 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ben de korkuyore valla

      Yorumla
    • Lazımbazıhatalar
      Lazımbazıhatalar
      +1 yıl

      Yaşayıp mı pişman olsam yoksa yaşamayıp mı bilemiyorum hsjsjsjsj

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Direkt akışına bırak. Kaderde ne varsa o oluyor en nihayetinde

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Hem belki yaşayınca pişman olmazsın. Güzel düşün

      Yorumla
    • Lazımbazıhatalar
      Lazımbazıhatalar
      +1 yıl

      İnşallah, güzel düşünmek istiyorum ama ihtimaller işte

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Evet haklısın ama biz yine de güzel düşünelim. Hayatı biz kontrol edemiyoruz. Yaşamamız gereken ne ise onu yaşayacağız..

      Yorumla
  • ByBrawo m
    ByBrawo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 79%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    21 de evlendim 😌

    1
    2 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      En güzeli abi 😂

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      +1 yıl

      Evet 😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Evlenmedim bilmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hayırlı bi kısmet olsa hemen

    1
    3 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Hayırlısı olsun hakkınızda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah 🙏🙏🙏

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Allah hayırlısını versin diyelim. Amin

      Yorumla
  • MsBetty
    MsBetty Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    6 ay
    Aile & Toplum konusunda 932 cevap paylaştı.

    Kısmet.

    1
    0 Yorumla
  • BenZeeh
    BenZeeh Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Evlenmedim.

    Düşünmüyorum da.

    1
    0 Yorumla
  • EngEteM
    EngEteM Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    35 e doğru

    1
    0 Yorumla
  • mergens
    mergens Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    30 ideal

    1
    0 Yorumla
  • Musa__1
    Musa__1 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 110
    +1 yıl

    39 um bekarım böyle yasamayi seviyorum

    1
    0 Yorumla
  • He-Da
    He-Da Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Kızı bulursam hemen yarın 😂

    1
    0 Yorumla
  • sonrisasmísticas
    sonrisasmísticas Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    26-27

    1
    0 Yorumla
  • januss
    januss Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Istemiyorum

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(15)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kaç yaşında evlendiniz veya kaç yaşında evlenmek isterdiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kaç yaşında evlendiniz veya evlenmek isterdiniz? 17 cevap verildi
Kaç yaşınızda evlenmek isterdiniz? 19 cevap verildi
Kaç yaşında evlenemek isterdiniz? 65 cevap verildi
Kaç yaşında evlenmek isterdiniz? 7 cevap verildi
Kaç yaşında evlenmek isterdiniz? 20 cevap verildi
Kaç yaşında evlenmek isterdiniz? 34 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨