Bence en fazla 6 yaş olur.
1-3 yaş büyük
3-5 yaş büyük
5-8 yaş büyük
8-10 yaş büyük
10-15 yaş büyük
15-20 yaş büyük
20 yaş üstü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence en fazla 6 yaş olur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Geçen 27 yaşında kuzenle konuşuyoruz. Dedi ben olgun yaşlı severim. Hemde bakire kuzen. Dedim sana en fazla 30. 30ne anlaşamam 30lar 50 dedi. Dedim 50 ne ölmesin adam yaşatırım onu ben dedi. Kimi kızlar cidden olgun arzuluyor
olgun değil bildiğin yaşlı yani 27 yaşında genç biri olarak buruşmaya başlamış bir adamı istemem çok saçma çok
Yani. Kişiden kişiye değişir aslında. Mesela bende olgun kadınlardan hoşlanırım. 45 yaşlarında olgun hoş bir erkek hem yatak dışında hemde yatakta gençlerden kat kat daha zevk verir kadına emin ol. Orası da bi gerçek
Bilmiyorum ben benimle yakın isterim. Babam 45 yaşında benim annem 43. Ben şimdi 15 yaş büyük birini bulsam benimle değil onlarla daha ortak noktası olacak daha iyi anlaşacak skdfjjskdjf ben 23 yaşındayım 38 yaşında biri nedir yani djfdkfjd
Yaşıtlarında kafan uyuyorsa o ayrı 😃Ama kimi kadın yaşıtlarını çocukca bulur hal hareketlerini. Olgun ve olgun düşünceli erkek isterler. Cinsel manada da olgun erkek o yaşlarda erkek genç bir partneri olunca daha çok üzerine titrer. Mesela 23 yaşında bir kız kendi yaşıtlarına nazaran büyük erkeklerden kat kat daha zevk alır. Erkek genç erkeklere nazaran daha çok zevklendirir kadını 😃
benle aynı yaş olsun... olgunun ağır abiliğini çekemem
3-5 ideali. Ama seversem iş değişebilir kesin konuşmamak lazım.
Mümkünse 5 yaşı geçmesin
Bu soruyu erkek sormuş olamaz
Kızım sjdjsd sadece sosyal medyada hep eşim benden 10 yaş büyük 15 yaş büyük ama iyi ki böyle çok iyi anlaşıyoruz vs diyenler var ve bence 10-15 yaş sübyancılık gibi geliyor. ben 25 yaşında 20lerimin ortasında biriyken eşimin 38-40 yaşında olmasını istemem yani. Bu normal bir şeyde değil kesinlikle bende belirttim görüşümü bence erkek en fazla 6 yaş büyük olmalı 1-2 yaşta olmamalı ki biraz daha olgunlaşmış olsun
Özellikle kızlara sorunca öyle durmuyor. Amaç cinsellik ise sadece, 20 yaş fark olmasından mahsur yok fakat evlilik için uygun olmaz dediğin gibi.
10 sene sonra adam amca olacak, silah paslanacak kadın ise en ateşli dönemini yaşayacak.
10 yaşa kadar ideal evlilik olur bence.. En az ise 3-4 yaş olmalı
20 yaşında birinin 30 yaşında biriylede olması pek normal değil bence çok normalleştirilmeye çalışılıyor. Erkek daha geç olgunlaşır evet ama olsun 3 4 yıl. 20 yaşında bir kadın 25 yaşında bir erkek ohh enn iyisi bence
Normalleştirme değil bu, toplum yapımız buna müsait. Ayrıca sapıklık sübyancılık değil, normal mutlu evlilikler bu şekilde çokça var. 30 yaşında bir erkek 20 yaşındaki kızla gayet uyumlu olurlar. 25ten önce bir erkek nerdeyse ergendir, kendimden niliyorum😂
En fazla 3 yaş büyük olabilir
Yasvdegil libido onemli
En fazla 10 iyi gibi.
Parasi olsun yas bile sormazmillet
Zamanımızda biraz öyle olmuş maalesef..
Oyle hanimefendi ne diyelim yasasinlar kim karisir kimin hayatina
8 falan