Yanlış mı yaptım Sizce konuşmalı mıyım onunla niye böyle dedi diye?

En yakın arkadaşım ve sevgilisi bir şeyler yaşarken Ben de yanlarındaydım aynı odadaydık yani, ve sevgilisinin ismimi kullanarak alalım mı aramıza dediğini duydum. O gün hiçbir şey olmamış gibi bitti. Ben çok rahatsız oldum bu durumdan en yakın arkadaşım Hiçbir şey demedi konuyu açmadım.
Yanlış mı yaptım Sizce konuşmalı mıyım onunla niye böyle dedi diye?
Cevapla