Yengem bana o... Dedi bende ona dedim sizce hatamı ettim?

Sizofreni hastası ben 4 yıl önce bosandımm deprem oldu antidepresana basladım ve dayımların memleketine tasındık geldiğimizden beri annemi arayıp kızın neden biz geldiğimizde kızın odalara girio deli diye bahane uyduruosunuz zaten bastan deliydi demiş ve kızın o... Olmasa kepazeliğini örtmek için gelmişssiniz bizden uzak durun s... Olun gidin dedi bende aradım ve sensin o... Deli olan sensin dedim dayım sonra beni aradı keşke demeseydin dedi bende dayı ortada bısey yok dedim o hasta felan idaare etseydın dedi ne bilim sonradan aradıgıma pişman oldum söylediklerime sizce kötü mü ettim

Yengem bana o... Dedi bende ona dedim sizce hatamı ettim?
Cevapla