Benim sorunum ne? Iliskilerim çok kötü, nerde hata yapiyorum? nasil duzeltebilirim ne yapmam lazim?

Birine aşıktım o beni redetti kızların söylediğini kadarıyla ne yakışıklı ne de normal biriydi şu an ben de farkındayım

Ondan sonra biri oldu hayatımda 1 ay sevgili kaldık sonra beni terketti

Onu hiç sevmiyordum bir şans verdim belki böyle olmalı diye. Ama hayatımda asagilanmadigim kadar asagilanmis ve kendimi çok yetersiz pasif yalnız ve degersiz hisettim. neye ugradigimi şaşırdım depresyondan 8ay oldu simdilerde cikiyorum

Benim s@lakligim nasıl cozulur nerden degisime baslamaliyim ben

Benim sorunum ne? Iliskilerim çok kötü, nerde hata yapiyorum? nasil duzeltebilirim ne yapmam lazim?
Cevapla