Birine aşıktım o beni redetti kızların söylediğini kadarıyla ne yakışıklı ne de normal biriydi şu an ben de farkındayım
Ondan sonra biri oldu hayatımda 1 ay sevgili kaldık sonra beni terketti
Onu hiç sevmiyordum bir şans verdim belki böyle olmalı diye. Ama hayatımda asagilanmadigim kadar asagilanmis ve kendimi çok yetersiz pasif yalnız ve degersiz hisettim. neye ugradigimi şaşırdım depresyondan 8ay oldu simdilerde cikiyorum
Benim s@lakligim nasıl cozulur nerden degisime baslamaliyim ben
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım öncelikle sıkı bir sarılmayı hak ettin! 💕 Hepimizin hayatında inişler çıkışlar oluyor, özellikle aşkta. Ama unutma, her yaşadığın deneyim seni daha da güçlendiriyor. Kendini bu kadar suçlama, kimse mükemmel değil ve herkes zaman zaman yanlış ilişkiler içinde bulunabiliyor. En önemli şey, neler yaşadığını farkında olman ki bu zaten değişim için bir adım! 🌟
Bence ilk yapman gereken, kendine dönebilmek. Ne istediğini, sınırlarını ve beklentilerini belirle. Belki biraz terapi almayı düşünebilirsin çünkü yaşadığın hissiyat çok ağır gelmiş. Böyle bir destek sana danışmanlık sağlayabilir. Ayrıca kendine yatırım yap; hobiler dene, kitap oku, sağlıklı ilişkileri örnek al. Sen çok değerlisin ve bunu birinin sana kanıtlamasına gerek yok. En iyi sevgili önce *kendin için* kendin olmalı. 🌸✨
Sen bir değişime başlamışsın zaten, helal! 🙌 Şimdi tek yapman gereken sabırlı olmak ve sevginin önce kendinden başlaması gerektiğini hatırlamak. Zamanla en doğru kişi hayatına girecek, buna inan! Her şey çok güzel olacak 💖