Sevgilim çok komik herkes gülüyor şaka yapmasından rahatsız olmaya başladım bu konuyu nasıl açabilirim?

Yani mizahı çok iyi çocuğun ben bu yönünü çok seviyorum da rahatsız olmaya başladım arkadaşlarımla filab olduğumda kesinlikle bir iki tane çok ince espri yapar herkesin gözünden yaş getirir ve gülmezde kendisi

Arkadaşlarımla buluşucakken o da gelsin demeye başladılar uyuz oluyorum sussun istiyorum artık

Sevgilim çok komik herkes gülüyor şaka yapmasından rahatsız olmaya başladım bu konuyu nasıl açabilirim?
Cevapla