Bazen arkadaşlara espri yapayım diyorum kimse gülmüyor, sonra boş yapmış oluyorum. Espri yapmasam mı?

Arkadaşlara ortamda espri yapıyorum bazen sanki gülecek gibi olup gülmüyorlar sonra bazende herkes tuhaf tuhaf bana bakıyor ortamda neşeliyken bende bi espri yapayım diyorum ama beceremiyorum artık kimse beni ciddiye almıyor Bi kız vardı onun bulunduğu ortamda yapmaya kalktım kız dikkatli dikkatli bana baktı sonra ortamdan giderken de görüşürüz dedim o da görüşürüz dedi ama yüzü gulmuyordu ciddi bir şekilde söyledi acaba kimse espri yapmasam mı diye düşünüyorum

Bazen arkadaşlara espri yapayım diyorum kimse gülmüyor, sonra boş yapmış oluyorum. Espri yapmasam mı?
Cevapla