Sürekli anlamsızca gülen insanlardan hiç haz etmiyorum. Onlara ayak uydurmadıkça samimiyetiz olan bizler oluyoruz. Insanlara samimi gözükmek için gülmek zorunda mıyız?
İnsanlara samimi gelmek için sürekli gülmek mi gerekiyor?
ne yapacam ya alnıma dışardan soğuk biriyim ama vallaha samimiyim mi yazmam gerekiyo yersiz bir gülümsemeyle samimi olunuyosa ohooo ben suratsızmışım gibi olmaya razıyım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
ne yapacam ya alnıma dışardan soğuk biriyim ama vallaha samimiyim mi yazmam gerekiyo yersiz bir gülümsemeyle samimi olunuyosa ohooo
ben suratsızmışım gibi olmaya razıyım
Gülmekle ne alakası var
Biri güler slk slk gülüyor boş beyinli derler
başkası güler ne cilveli akıllı derler
değişir
Hiç uğraşamam. Benim samimiyetimi sürekli sırıtmalardan anlamaya çalışıcak insan hiç anlamasın daha iyi çekemem kimseyi
Hayır asla. Önemli olanın içtenlik olduğunu farkında olmalı insanlar. Birine sürekli gülümsemek ve onu onaylamak samimiyet göstergesi olamaz.
Bazen gülmek, bazen kızmak bazen de bırakıp gitmek bile gerekir. İnsan kendini yaptığı davranışlarıyla daha çok belli eder.
Sahte Gülüşler Sahte İnsanların işi Sen Gönlünden Geldiği vakit gül Samimiyet Dediğin de Bir Rol değil Neysen O gibi olmandır.
Sürekli gülmek itici olabilir ama tebessüm etmek samimi bir görüntü çizer.
Çok gülmek de bana samimiyetsiz geliyor fazla yapmacık duruyor
Kimseye kendimi sevdirmeye samimi göstermeye çalışmam.
Neysem oyum
Ya da aptal gibi herşeyi onaylayınca da samimi zannediyorlar
Gülmek degil de
Gulumsemek önemli..
Somurtmanin ve donuk bir suratin..
Kimseye faydasi yok...
Bu arada giyimin pek zarif...
Profilindeki sen isen...
Yok canım, zoraki gülünce daha yapay duruyor zaten. Samimiyet gözlerden ve halden belli olur, boşuna kasma.
Yooo hiç maymunluk yapamam kimseye. Neysem oyum.
Samimi gelmek için, sürekli gülmek gerekmiyor ayrıca gereksiz...
İlgili olman yeterli sanırım...
Kendin ol yeter. Samimi olmak isteyen samimi görür zaten.
Hayır ama gülümsemek iyi bir şey ve sözü söyleme şeklide önemli gülümsemesende olur
Zorunda değiliz aksine daha itici bir görünüm verir
O zamanda salak diye yaftalıyorlar
Hayır soğuk davranmamak yeterli
Neysem oyum, her zaman samimilikten yanayım.
Hayır
Doğal ol yeter.
Bir de emoji kullanmak gerekir
Samimi olmak, doğal olmaktır, mütevazı olmaktır.
Sürekli gülen kişi de samimiyetsiz gibi görürüm
Bn hep güler yüzlüyüm ama kimseyle samımi değilim
Nayn
Hayır, insanın davranışları bile yeterli olur
Hayır gerekmez
evet
Kimseye sürekli samimi olmak zorunda değilim...
Saçma