Evli bi adamla sevgiliydim 4 yıldır ama artık vicdan azabı çekiyorum sizce söylemeli miyim karısına?

Adam her kızla düşüp kalkan bi sapık ve ben zamanında çok aşıktım aşkım bitti bitince gerçek yüzünü gördüm.
Güncellemeler
1 yıl
Parasını falan hiç yemedim sadece aşıktım buluşmaya bile onun beni almasını istemezdim bir kuruş para yedirmedi bana sadece aşıktım ama yaptıkları yüzünden değil bi anda soğudum ve yüzünü gördüm
Evli bi adamla sevgiliydim 4 yıldır ama artık vicdan azabı çekiyorum sizce söylemeli miyim karısına?
Cevapla