Birine aşık olduğumuzu düşündüğümüzde, ona mı yoksa onun yanındaki kendimize mi aşığız?

Birine aşık olduğumuzu düşündüğümüzde, ona mı yoksa onun yanındaki kendimize mi aşığız?

onun tavrına duruşuna sesine mi aşık oluyoruz? yoksa onun sesinde eriyen duruşuyla farklılaşan kendimize mi?

Birine aşık olduğumuzu düşündüğümüzde, ona mı yoksa onun yanındaki kendimize mi aşığız?
Cevapla