3 senelik ilişkim yeni bitti ve canım çok yanıyor geçmesi için ne yapmalıyım?

3 sene önce başlayan ilişkim bugün bitti. 2024te nişanımız iptal oldu karşı tarafın ailesinin maddi beklentileri yüzünden. Sonrasında gizlice devam ettik ancak bu süreç ikimizide çok yaraladı ve yordu. 3 sene içerisinde veren taraf hep ben oldum karşı taraf hep mantık üzerine kurulu ilerledi. O kadar çok güzel anılar yaşadık ki her birinin her bir saniyesi pahabiçilemez kıymette. şu an evlilik hayali kurup kızımın annesi olacak dediğin insan biranda hayatımdan çıktı gitti ben dayanamıyorum diye. Biliyorum daha yeni ancak ben onu kendi benliğimi hayat döngümü kısacası herşeyi feda edip sevecek kadar sevdim. Tek bir saniye kötülük ard niyet düşünmeden sevdim. Ama hiç karşılığını alamadım üstüne manevi zulümde gördüm kıyamadığımdan kalbi kırılmasın sert kelime söylemeyeyim diye hep sustum. Beni en çok yaralan şeylerden biri hep onu gelecekteki kızımın annesi olarak gördüm hayal ettim üçümüz mutlu mesut gördüm hep rüyalarımda. Seven bir insana neden değer verilmez alma verme dengesi olayı neden var iyilik güzellik saygı sevgi hürmet kıymetsiz mi uğruna savaş verilmez mi bu gibi sorularla kendimi yiyip bitiriyorum. Şu 24 saat sanki 24 sene gibi geliyor bana. Ona başkasının bakacak olması üzecek olması dokunacak olması düşünceleri beni çileden çıkartıyor. Lütfen bana yardım edin bu konuda ne yapmalıyım. Ben onu canımı 1 saniye bile düşünmeden verecek kadar çok sevdim hürmetimden saygımdan nazikliğimden hiç ödün vermedim birgün bile kırıcı konuşmadım hep yapıcı çözüm odaklı yanaştım bir maddiyat konusu yüzünden her şey darmaduman oldu. Sevginin kaynağı maddiyat olmamalı. Seven insanlar böyle heba edilmemeli bence. Sizlerden yardım ve destek istiyorum.

3 senelik ilişkim yeni bitti ve canım çok yanıyor geçmesi için ne yapmalıyım?
Cevapla