İki buçuk yıllık ilişkim bitti canım yanıyor nasıl geçerrrrr?

Arkadaşlar merhaba. Sırf bu soruyu yazmak için yeni üye oldum. Erkek arkadaşımla 2bçuk yıl önce tanıştık aynı şehirde üniversite okuyorduk. İngilizce kursunda gördüm onu çok etkilendim ve tanışmak için adımlar attım. Herşey çok güzel başlamıştı, sıkıldığım eğlenceli hayatımdan çekip çıkarmıştı beni. Sadece o vardı, onun için de ben. 6yıl önce annesini kaybettiği için psikolojik olarak sorunları vardı o yüzden ilk 6ayda bir kez ayrılmıştık bir ay sonra dönüp özür dilemişti affettirmişti kendini barışmıştık. Herşey böylesine güzel giderken bu hale nasıl geldim anlamadım. Yüzük takmıştık, bütün ilklerimi onunla yaşamıştım o da benimle. Güvenmiştim ona. Mezuniyet törenimizde ailesiyle tanıştırmıştı beni, bende onu. Ailelerle de sorun yoktu. Bu sene sınava hazırlanıyordu, 9ay sonra sözümüz vardı... Ben köyde yaşıyorum, bizim oralarda yüzük falan söz diye bilinir, onun içi rahat etsin diye köyde bile takıyordum yüzüğümü. Sözlü diyordu annem soranlara... Bana hep 'sevdiğim ikinci kadın' derdi. Mutlu olurdum, bir erkek annesinden sonra seni seviyorsa bu çok güzel bişey gerçekten. Bu arada bizim tek kavgamız benim trip atmamış ona göre. Bundan tam 4 gün önce tartıştık ve ayrıldı benden. Kaç kere aradım ağladım yapma dedim soğudum sana olan sevgim bitti attık olmaz dedi. Herşeyi at dedi. Nasıl bu hale geldin dedim uzun zamandır böyle hissediyormuşum yeni anladım dedi. Ya bir insan nasıl böyle vicdansız olabilir ya. Ve en kötüsü de ben seninle yaşadım herşeyi senden başkasına nasıl dokunurum sen beni gözünden kıskanan adamsın için yanmıyor mu bunları düşününce dedim hiçbişey hissetmiyorum dedi. Adet dönemine denk getirisin karşındaki de sütten çıkmış ak kaşık olmayacak bu devirde dedi. Çok içim yanıyor, ayrılmasaydık iki gün sonra yanıma gelecekti yıldönümüzü kutlayacaktık. Herşeyim yarım kaldı hayallerim umutlarım... Annem bile ağladı. Yazık değil mi insan yapar mı 2buçuk yılını verdiği kadına bunu arkadaşlar...
İki buçuk yıllık ilişkim bitti canım yanıyor nasıl geçerrrrr?
Cevapla